Wilde even mijn ervaring delen met de Body shop op de Kinkerstraat in Amsterdam
Ik wilde al een tijdje gaan experimenteren met make-up maar aangezien ik nog nooit iets van make-up had aangeraakt wist ik dat ik ook advies wilde.
Ik ging langs de Kinkerstraat en zag daar de Body shop. Toen ik naar binnen keek zag ik dat het meisjes achter de counter ongeveer mijn leeftijd was.
Ik was even nerveus en liep door. Ik zocht een bankje en ging daar een sigaret roken om mijn zenuwen te bedwingen.
Na de sigaret besloot ik dat ik het gewoon moest doen en ik heb er geen spijt van .
Ik liep naar binnen, zei dat ik trans was en hulp wilde. Ze vroeg wat ik wilde, dus ik vertelde haar dat iets natuurlijks me wel een mooie start leek. Voor ik het wist zat ik op een stoel en werd alles op mijn gezicht aangebracht
We praatten de hele tijd over wat ze aan het doen was en over mijn leven.
Het was een prachtige ervaring die ik van te voren nooit zo had voorgesteld. Ik was eerst zo nerveus maar alles was verdwenen het voelde zo goed om daar te zijn en mooi gemaakt te worden.
Elk product dat ze voorstelde om te halen, vroeg ze of ik comfortabel was als ze het meteen op mijn gezicht zou aanbrengen om te kijken hoe het stond.
Op dat moment waren al mijn zenuwen en angst voor anderen om mij heen weg en ik gaf me helemaal aan haar over
Ik voelde me zo super gelukkig, niet te beschrijven.
Aan het eind gaf ze mij korting, maakte me een vrouwelijke klant in het systeem(wel mijn eigen naam gehouden, weet niet echt nog wat ik daarmee wil )en ze zei dat als er ooit iets was dat ik langs kon komen.
Conclusie: The body shop Kinkerstraat bezoeken was een geweldige ervaring. Had niet verwacht dat het zo'n leuk en open uitje zou worden.
Geweldige mensen daar (iedergeval de manager)
Mijn gezicht zag er prachtig uit.
Zo wel werken dus was helaas niet voor lang
Greetz,
Wesley