en-femme naar Amersfoort

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Joyce
Berichten: 357
Lid geworden op: 31 mar 2012, 13:55
Gender: Vrouw
Locatie: Wezep

en-femme naar Amersfoort

Bericht door Joyce »

Het was voor mij de eerste keer volledig en-femme de deur uit te gaan, en ook voor de eerste keer naar Amersfoort. Toch maar de stoute schoenen (met lage hak) maar aangedaan, de zenuwen gieren wel door de maag.
In de auto heb echt het gevoel dat iedereen je bekijkt, maar dat blijkt toch niet zo te zijn.
Dan een stuk lopen van parkeergarage naar café Ten Pas, eerste echte beproeving en wordt je onderweg gelijk al door twee jongens aangesproken “mevrouw zijn de winkels in het centrum open?”
Hoe weet ik dat nou, antwoord gegeven dat ik dat niet wist, geen enkele verbaasde reactie, alles normaal, geeft de burger moed.
Bij Ten Pas maar even aan de bar gaan zitten, je kent tenslotte niemand, nog geen twee minuten geduurd of je wordt er al bij gehaald, met als vervolg een geweldige avond.
Eva / Elisabeth hartelijk bedankt voor de opname in de groep en de fantastische avond :hug2: , krijgt zeker een vervolg.

Groetjes Jacinda
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: en-femme naar Amersfoort

Bericht door Arike »

Heel gaaf dat je eerste keer zo goed bevallen is, Jacinda!
Ga zo door!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: en-femme naar Amersfoort

Bericht door Eva »

Fantastisch Jacinda! Je bent dus als het ware gewoon in het diepe gesprongen en ontdekte dat je uitstekend kunt zwemmen :D
De avond was inderdaad weer heel erg gezellig, zeker omdat de eigenaars ons buitengewoon hartelijk ontvangen. Dank je wel Patrick, Kitty en niet te vergeten haar mams ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Tyler
Berichten: 381
Lid geworden op: 08 mei 2012, 10:47
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: en-femme naar Amersfoort

Bericht door Tyler »

Wat goed! Blij te horen dat het zo lekker ging allemaal. De eerste keer is het moeilijkst maar je het het gewoon gedaan. Top!
Anne
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 mar 2012, 00:18

Re: en-femme naar Amersfoort

Bericht door Anne »

Wow Jacinda, ik heb je wel gezien tijdens die avond (helaas weinig gesproken), maar als dat je allereerste keer was hulde! Klinkt misschien raar, maar dat heb ik totaal niet gemerkt! Zo zie je maar weer, je weet nooit hoe iets afloopt zonder het te proberen.

Oh ja, en bedankt aan Patrick, Kitty, en zeker Kitty's moeder!
finesse
Berichten: 180
Lid geworden op: 02 jun 2012, 08:01
Gender: Transgender

Re: en-femme naar Amersfoort

Bericht door finesse »

ach

je bent nu inderdaad aangesloten bij de leuksTe damesborrel van nederland. laat dat een boost voor je zelfvertrouwen en zelfbeeld geven want dat is het belangrijkste wat er is.

tot eind juni bij Te Pas(sable)