Waar kun je betaalbaar goed je borstvergroting laten doen?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
i-rene
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 mei 2016, 14:07
Gender: Vrouw
Locatie: Utrecht

Waar kun je betaalbaar goed je borstvergroting laten doen?

Bericht door i-rene »

Omdat mijn vrouwelijke familieleden allemaal een kleine borstomvang hebben en ik zelf ook de 40 gepasseerd ben, kan ik er van uitgaan dat er bij mij ook hooguit een AA cup als gevolg van hormonen haalbaar is.

Ik heb van verschillende post-ops begrepen dat alles in één keer doen toch wel erg zwaar en beperkend is. Dus vraag ik me af of wel zo lang zo willen wachten met de borstoperatie. Ik denk er aan om het na zo'n 4 maanden HRT te willen gaan doen. Tegen die tijd ben ik voor de wet al vrouw en als ik het niet tijdens de SRS wil doen, dan liever er ruim voor. Dan hoef ik ook niets meer met de prothesen te doen.

Maar waar zou ik dat het beste kunnen doen?
Ik hoop dat er dames op dit forum zijn die hun ervaringen willen delen en kunnen aangeven bij welke kliniek of arts dit met goede resultaten tegen een acceptabele prijs zij dit hebben gedaan. Dus als je kliniek, kostenplaatje en resultaat/tevredenheid zou willen delen, zou ik daar weer mee geholpen zijn en waarschijnlijk velen met mij.
Men lijdt meer onder vrees dan door het lijden wat men vreest
i-rene
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 mei 2016, 14:07
Gender: Vrouw
Locatie: Utrecht

Re: Waar kun je betaalbaar goed je borstvergroting laten doe

Bericht door i-rene »

Alvast bedankt.
Men lijdt meer onder vrees dan door het lijden wat men vreest
Gebruikersavatar
Claire
Berichten: 1129
Lid geworden op: 05 feb 2013, 00:21
Gender: Vrouw
Locatie: Almere

Re: Waar kun je betaalbaar goed je borstvergroting laten doe

Bericht door Claire »

12 september heb ik een borstvergroting gepland in het OLVG west bij Dr Nio. prijs is 3100 euro.
Nog even afwachten dus wat het gaat worden.....
Ik heb heel positieve berichten gelezen over hem in het borstenforum.
Zo wie zo een goed forum met een schat aan informatie.

ps je hebt wel een verwijzing van de huisarts nodig voor deze
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

:hug: :hug2:
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Waar kun je betaalbaar goed je borstvergroting laten doe

Bericht door Anon20190209 »

Sowieso is het raadzaam om pas een borstvergroting te laten doen als je minimaal 1 jaar aan de HRT zit.... Borsten kunnen na het 1e jaar ook nog wel groeien of veranderen qua vorm maar uitgaande van mijn eigen ervaringen was dat na het 1e jaar vrij minimaal.

Ik heb hele goede ervaringen met de Bergman clinics Den Haag, Dr. Stevens. Een zeer goede arts die op de hoogte.is van de laatste ontwikkelingen en operatie technieken. Als voorbeeld, Dr.Stevens was 1 van de eerste plastisch chirurgen in Nederland die de dual plane techniek toepaste. Dat betekent dat het implantaat voor een deel voor en achter de borstspier wordt geplaatst.

Mijn eerste borstvergroting was is in het jaar 2000 in een regulier ziekenhuis.... resultaat was niet geweldig puur omdat er een implantaat was gebruikt wat niet de beste keuze was... veel te breed en te plat.

Wat ik er nu allemaal van weet hebben reguliere ziekenhuizen maar een beperkte keuze wat betreft implantaten omdat ziekenhuizen meestal maar met 1 merk werken en dan ook nog eens maar met een paar verschillende modellen qua implantaten.

Zo heb je alleen al in de categorie ronde implantaten heel veel soorten...

Low profile.. medium, high en very high profile.
En dan nog eens volledig gevuld.of tot ongeveer 80% gevuld... volledig gevulde implantaten geven de minste cosmetische complicaties zoals plooivorming van het implantaat maar voelen dan meestal ook iets steviger aan.

Mijn 1e implantaat wissel was in 2001 Jan van gooyen kliniek Amsterdam. Resultaat was fantastich, mooie volle borsten met high profile implantaat van 390 cc.

2e implantaat wissel was in 2012 implantaten moesten vervangen worden omdat ik helaas ook de beruchte PIP implantaten had...pfff.

Heb daar nooit geen last van gehad en implantaten waren nog heel gelukkig... liggen hier nog ergens in een lade van een kast :lol:

Ben uiteindelijk door.Dr. Stevens geopereerd, een aantal vriendinnen van mij zijn door hem geopereerd. Van borstvergroting tot aan ooglid correctie en facelift.

Implantaten zijn nu dual plane geplaatst, 700cc very high profile van het merk Eurosilicone. Resultaat is super mooi en oogt nog steeds natuurlijk ook al gaat het hier om een grote E Cup.

Bergman clinics zijn niet de goedkoopste maar zeker ook niet de duurste!

Nazorg is uitmuntend en alles inclusief voor de prijs die je hebt betaald. Zelf de compressie BH is inbegrepen in de prijs en dat zijn BH's uit het duurde segment.

Prijzen liggen nu tegenwoordig rond de 4200 euro dit is dan voor een borstvergroting met ronde implantaten. Heb ik ook en de ronde implantaten vind ik persoonlijk het mooist maar das natuurlijk per persoon verschillend.

Hoop dat je iets hebt aan deze informatie...

Groetjes Cher.
i-rene
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 mei 2016, 14:07
Gender: Vrouw
Locatie: Utrecht

Re: Waar kun je betaalbaar goed je borstvergroting laten doe

Bericht door i-rene »

Cher,

Dank je wel voor deze mooie uitleg. Daar heb ik veel aan.

Groetjes, Irene
Men lijdt meer onder vrees dan door het lijden wat men vreest
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Waar kun je betaalbaar goed je borstvergroting laten doe

Bericht door Jessy »

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar zo snel na de start van HRT is echt wel af te raden.
Na de operatie ben je misschien tevreden, maar als de HRT dan zijn werk gaat doen kun je uiteindelijk alsnog eindigen met een resultaat dat niet meer mooi is.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
i-rene
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 mei 2016, 14:07
Gender: Vrouw
Locatie: Utrecht

Re: Waar kun je betaalbaar goed je borstvergroting laten doe

Bericht door i-rene »

Jessy schreef:Je moet het natuurlijk zelf weten, maar zo snel na de start van HRT is echt wel af te raden.
Na de operatie ben je misschien tevreden, maar als de HRT dan zijn werk gaat doen kun je uiteindelijk alsnog eindigen met een resultaat dat niet meer mooi is.
Ik zie het wel tegen die tijd, maar ik denk dat wat jij zegt vooral geldt als de HRT echt iets gaat doen in die richting. Mijn vrouwelijke familielid met de "grootste" borsten heeft een hele kleine B cup. Dus AA is bij mij met 95% zekerheid het maximaal haalbare. Dus dat hoef ik niet echt af te wachten, denk ik.

Maar ik heb nog een aantal maanden bedenktijd. Misschien denk ik er tegen die tijd anders over.
Men lijdt meer onder vrees dan door het lijden wat men vreest
finesse
Berichten: 180
Lid geworden op: 02 jun 2012, 08:01
Gender: Transgender

Re: Waar kun je betaalbaar goed je borstvergroting laten doe

Bericht door finesse »

ik heb het laten doen gelijktijdig met de SRS in Alkmaar bij Kanhai: 4200 euro.
Voordeel : 1 keer herstellen en narcose.
Erg tevreden over her resultaat.
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: Waar kun je betaalbaar goed je borstvergroting laten doe

Bericht door diederique »

255 cc, duale plane, 3500 Eur Dr Verdonck, Belgian Breast Clinic; zeer tevreden.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Gebruikersavatar
intrans
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 mar 2013, 17:06
Gender: Trans MtF

Re: Waar kun je betaalbaar goed je borstvergroting laten doen?

Bericht door intrans »

500cc Praktijk Diana Gabriels 2600,- en happy