Naar " Bruno ( Alex D. Linz)" Full Movie ( PG-13) op Youtube ( gratis)
Prachtige film ( jongen in een power jurk ).
Grtz. Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick .
Buiten naar de sterren, voor zo ver die te zien zijn ( veel bewolking, maar zalig ).
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
die dame uit venture bros heet Dr. Girlfriend en zoals je hoort heeft ze een hele diepe zware stem. Ik vind het contrast zo mooi dat het compleet is voor het karakter
Liefs Iris Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Momenteel naar: Rose red, brrrrr
Zie meer door mijn raam, dan naar mijn tv , maar kan het toch niet laten.
Grtz Nick ( Mosselen waren lekker).
het is een tijdje zeer stil geweest van mijn kant uit maar voor Nick en Daniela hier weer een filmpje om van te genieten https://vimeo.com/230306236
en het is op het moment een drukke tijd met vuurwerk festivals dus meer video's zullen spoedig volgen
EDIT: de video in de link is van DragonFireworks of the Philleppines geschoten in frankrijk op het festival FESTIVAL D'ART PYROTECHNIQUE DE CANNES
in Cannes
Charissa schreef: 21 aug 2017, 01:36
het is een tijdje zeer stil geweest van mijn kant uit maar voor Nick en Daniela hier weer een filmpje om van te genieten https://vimeo.com/230306236
en het is op het moment een drukke tijd met vuurwerk festivals dus meer video's zullen spoedig volgen
EDIT: de video in de link is van DragonFireworks of the Philleppines geschoten in frankrijk op het festival FESTIVAL D'ART PYROTECHNIQUE DE CANNES
in Cannes
Thx Charissa,
Wilde er al om vragen, maar dacht ze geeft wel andere dingen aan haar hoofd. Bedankt meid
Grtz Nick ( mooi, met die weerspiegeling in het water).
zo als ik al zij er is op het moment veel gaande scheveningen hebben we net gehad Knokke-heist, Hannover , Cannes (is al geweest) maar er is dus veel beeld matriaal om van te smullen