De genderpoli....

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
denceburnet
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 sep 2016, 12:05
Gender: Trans MtF

De genderpoli....

Bericht door denceburnet »

Ik heb dus al bijna 6 jaar last van overgangs symptonen waar ik hoop van af te komen, ben begonnen met nieuwe anti-testosteron. Hoop dat ze goed aanslaan. Dus ik het vu bellen voor een vervolg afspraak en omdat mijn klachten nog niet weg zijn. Eerst sta ja 30 min in de wacht en dan zeggen ze ja kan pas vanaf februari...? hoe kunnen ze iemand zo lang met klachten laten rondlopen? December prima maar februari... is toch te gek eigenlijk?

Heb echt het idee dat ik het beter op eigen houtje kan gaan doen dan maar elke keer 6 maanden wachten op een afspraak in het vu.. gaat toch nergens over?

xx
Laatst gewijzigd door denceburnet op 26 sep 2016, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: De genderpoli....

Bericht door Anon20190122 »

Ze hebben bij mij hetzelfde gedaan ik vermoed afscheep praktijken!
Veerle Mertens
Berichten: 94
Lid geworden op: 05 jun 2014, 18:17
Gender: Vrouw

Re: De genderpoli....

Bericht door Veerle Mertens »

Heel erg vervelend om mee te maken. Ik zelf ben gelukkig weg bij de VU. Ik raad je aan een endocrinoloog te zoeken
buiten de VU. let er wel op dat een doorverwijzing van je huisarts noodzakelijk is. Momenteel loop ik bij een endocrinoloog
buiten de VU om waar ik destijds zo terecht kon.
Gebruikersavatar
denceburnet
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 sep 2016, 12:05
Gender: Trans MtF

Re: De genderpoli....

Bericht door denceburnet »

Veerle Mertens schreef:Heel erg vervelend om mee te maken. Ik zelf ben gelukkig weg bij de VU. Ik raad je aan een endocrinoloog te zoeken
buiten de VU. let er wel op dat een doorverwijzing van je huisarts noodzakelijk is. Momenteel loop ik bij een endocrinoloog
buiten de VU om waar ik destijds zo terecht kon.

Hi Veerle!

Jaa dat is echt een goede tip, ik zat gewoon te huilen aan de telefoon. Zegt ze jaa als je klachten blijft houden bel dan terug.. Ik bel nu toch?! wat is er nodig om geholpen te worden? en me dan weer wegsturen met kom maar terug over 6 maanden? ik ga ook een endo opzoeken via mijn huisarts.. hoop dat het werkt!

xx