DE BBQ

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

DE BBQ

Bericht door La-Clau »

Jawel, daar is 'ie dan de officiele info over de BBQ

Om te beginnen en niet geheel onbelangrijk de datum: De bedoeling is de BBQ te houden op 30 juni 2012. In geval van sneeuw, hagel, ijzel, windkracht 8 of onweer zal de BBQ worden verplaatst naar 7 juli 2012. We hopen een week voor datum de beslissing te kunnen nemen. Maar houdt rekening met echt Nederlands weer, neem dus voor 's avonds altijd iets warmers mee!
Bij een datum hoort een tijd: Vanaf ca. 15:30 uur is iedereen welkom. Dan kunnen we eerst nog even kennismaken met een drankje alvorens we, afhankelijk van de temperatuur de BBQ's vroeger of later zullen ontsteken. Verwachting is ca. 17:30-18:00.

De BBQ is "American Style", oftewel, een ieder neemt iets te drinken en/of eten mee. Wij als organisatie zorgen voor: Stokbrood, Salades en sausjes, dus die hoeven jullie dan weer niet mee te nemen. Het is natuurlijk wel het leukst als je niet alleen vlees en drank voor jezelf mee neemt. Qua drankjes zal er iets aanwezig zijn, het is alleen moeilijk in te schatten wat mensen willen drinken, zeker zij die geen bier of wijn willen, dus denk in dat geval ook aan jezelf.

Mensen die met het OV komen dienen er rekening mee te houden dat de plaats delict slechts 1x per uur bereikbaar is per bus. Wel ben ik bereid mensen vanaf ca. 15:00 van het station in Hoofddorp af te halen. Als je hiervan gebruik wilt maken, geef dat dan svp tevoren op. Er is geen mogelijkheid 's avonds terug te worden gebracht naar het station, en de laatste bus gaat al om even na 22 uur.

In verband met de beschikbare ruimte is het maximum aantal deelnemers beperkt tot 20. Wil je dus zeker komen, wacht dan niet te lang met je opgeven. Dat kan onder dit topic, of via e-mail: [email protected]

Verder is er de mogelijkheid tot overnachten. Wij zelf zijn echter slechts in het bezit van een 1-persoons logeerbed, en een 2-persoons luchtbed. Daarom willen wij iedereen verzoeken die wil blijven overnachten zoveel mogelijk zelf hun slaapgelegenheid mee te nemen. Lukt dat je echt niet, laat dat dan zo spoedig mogelijk weten, of overleg of een ander iets voor je mee kan nemen. Voor de overnachters is er de volgende morgen brood en koffie of thee beschikbaar. Als je wilt blijven overnachten horen we dat ook graag zo spoedig mogelijk.

Dan hebben we nog een verzoek naar de mensen die met eigen vervoer komen: Mocht het aantal deelnemers meer dan 15 worden, komen we zitplaatsen te kort. Zijn er mensen die eventueel klap- of stapelstoeltjes mee kunnen nemen? Afhankelijk van het aantal deelnemers zouden ook 1 of 2 extra bbq's welkom zijn. Laat ons svp weten, als je hierin iets kunt betekenen.

Heel belangrijk: KOM ZOALS JE JEZELF HET PRETTIGST VOELT. Sommige mensen zullen misschien niet gewend zijn of het eng vinden in het gewenste gender te reizen, of het misschien zelfs eng vinden zich hier zo te presenteren. Daarom is er een mogelijkheid je hier alsnog om te kleden, en zelfs als je denkt dat je dat niet wilt, neem toch wat mee!

Regels willen we zo min mogelijk, maar we verwachten wel dat iedereen respectvol met elkaar omgaat, en houden niet van aanstootgevend of overlast veroorzakend gedrag. Ook wij hebben buren. En we zouden het prettig vinden als na afloop iedereen even zou willen helpen met opruimen. De BBQ is vooral bedoeld om de mensen achter de posts en chatteksten te leren kennen, en het is dan ook de bedoeling dat het vooral heel gezellig wordt, en geen probleem-bespreek-avond.

Het adres en eventueel de route, zal tijdig via mail aan de deelnemende mensen worden bekendgemaakt.

Volgens mij is dit wel zo ongeveer alle benodigde informatie. Mochten er nog vragen zijn kunnen die uiteraard onder dit topic of per e-mail worden gesteld. Beiden zullen we minimaal eenmaal per dag beantwoorden.

Madeleine en Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: DE BBQ

Bericht door Arike »

/me is very happy dat het toch doorgaat :D

wij melden ons daarom bij deze aan! Graag inclusief slaapplek
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: DE BBQ

Bericht door Raisa »

Ik ben bij deze ook present.
Gebruikersavatar
hX2eDVx3
Berichten: 345
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:34
Gender: Man

Re: DE BBQ

Bericht door hX2eDVx3 »

Ik wil ook graag komen!
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: DE BBQ

Bericht door Hedwich »

Eet mee! ik heb wel zin te blijven slapen; ik neem zelf matje en slaapzak mee.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6822
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: DE BBQ

Bericht door Eva »

Zet Elisabeth en mij ook maar op de lijst. Voor mijn meissie ligt er altijd een uitvouwbare stoel in de auto, dus die zitplaats komt wel goed. Ik neem graag genoegen met een kruk :P
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: DE BBQ

Bericht door Amber-B »

EvaVanA schreef:Ik neem graag genoegen met een kruk :P
Je bedoelt een Kurk? En de rest van de fles+inhoud?

Ik heb die dag vast in de agenda gezet :mrgreen: Even kijken of de kever tegen die tijd weer de weg op kan...
Some girls have a penis...some boys don't.
Gebruikersavatar
KarenTS
Berichten: 681
Lid geworden op: 17 apr 2012, 16:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Re: DE BBQ

Bericht door KarenTS »

Ik ben er graag bij.Ik zal met de auto komen en gezien de drank consumptie tijdens de BBQ zal ik graag overnachten.Ik heb echter geen eigen verplaatsbaar bed,hooguit een slaapzak.Dus als er iets te regelen valt,dan hoor ik het graag.In het ergste geval slaap ik wel in mijn auto.

Groetjes, Karen
Gebruikersavatar
Madeleine
Berichten: 539
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:06

Re: DE BBQ

Bericht door Madeleine »

EvaVanA schreef:Ik neem graag genoegen met een kruk :P
Speciaal voor jou!
DSCF0245.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen:
Gebruikersavatar
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: DE BBQ

Bericht door Amber-B »

Eva...stond dat niet voor "En Vele Anderen"?? 8-)
Some girls have a penis...some boys don't.