Have fun!
http://www.npo.nl/specials/gay-op-tv--2/KN_1683594
Dit soort dingen kunnen anders razend snel gaan. Men is bv al bezig om speelgoed niet gendergericht te maken als in verschillende afdelingen in de winkel en blauw voor jongens en roze voor meisjes weg te halen, en steeds meer ouders laten hun kinderen toe om speelgoed, kleding en haardracht te kiezen.Lisa1973 schreef: Maar eer dat we die maatschappij ooit gaan krijgen ben ik al inmiddels geschud als lijk denk ik
Nou ik kan er alleen maar van dromen SimãoSimão schreef:Dit soort dingen kunnen anders razend snel gaan. Men is bv al bezig om speelgoed niet gendergericht te maken als in verschillende afdelingen in de winkel en blauw voor jongens en roze voor meisjes weg te halen, en steeds meer ouders laten hun kinderen toe om speelgoed, kleding en haardracht te kiezen.Lisa1973 schreef: Maar eer dat we die maatschappij ooit gaan krijgen ben ik al inmiddels geschud als lijk denk ik
Door een film en musical als Billy Elliot is ballet plots niet meer zo "homo" gevonden en is als jongen kiezen voor ballet ook weer okee.
Je krijgt nooit de hele maatschappij 1 kant op, kijk naar het bestaan van de bijbelbelt (waarvan ik me afvraag hoe het mogelijk is anno 2016), maar als het grote gros er in mee gaat is dat al genoeg om érgens prettig te leven.
De hippies, provos en dolle Mina´s, noem maar op, hadden best voeten aan de grond in hun tijd. Waarom zou dat niet opnieuw kunnen oplaaien?