Het Grote EK-Voetbal topic

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Het Grote EK-Voetbal topic

Bericht door La-Clau »

Voetbal is zoooooooooo mannelijk. Toch zullen ook vele vrouwen de komende weken regelmatig aan de buis gekluisterd zitten om een voetbalwedstrijd te kijken.
Daarom allemaal eerlijk antwoorden: Gaan jullie ook wedstrijden kijken, wat denken jullie dat Nederland gaat doen? Is jullie huis ook al oranje, en hebben jullie een oranje outfit?
En verder kun je hier natuurlijk al je overige terzake doende opmerkingen over voetbal, voetballers, trainers en scheidsrechters kwijt. Mooie benen, lekkere kontjes, afgrijselijke koppen.....u roept maar. 8-)

Ik zal beginnen met mijn eerlijke antwoord:
Ik heb geen versierd huis, en oranje ga ik ook niet dragen, is de enige kleur die me niet staat.
Daarentegen zal ik best wel eens af en toe een wedstrijd zien, al zal ik er zeker niet voor thuis blijven als ik zelf iets anders te doen heb.
Nederland? Ach, we hebben het alweer gewonnen, dus we zullen wel in de kwartfinale stranden.

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Gebruikersavatar
Madeleine
Berichten: 539
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:06

Re: Het Grote EK-Voetbal topic

Bericht door Madeleine »

La-Clau schreef:Ach, we hebben het alweer gewonnen, dus we zullen wel in de kwartfinale stranden.
Eerste keer dat ik mij er in verdiep, zie iets met een poule met Duitsland, Denemarken en Portugal.
Zou wel eens eerder kunnen zijn die uitschakeling...
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen:
La-Clau
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 mar 2012, 18:47
Gender: Transgender
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Het Grote EK-Voetbal topic

Bericht door La-Clau »

In dat geval hoeven de anti-voetbal leden niet zo lang tegen dit topic aan te kijken :mrgreen:
Als we de finale halen zitten ze er nog geruime tijd aan vast!

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Het Grote EK-Voetbal topic

Bericht door Anon20180501 »

Ik heb nog speciaal Bavaria-bier gekocht om het oranje jurkje van bavaria.
Helaas was ik te laat want ze waren allemaal al vergeven. Bier smaakte wel.
Ik ga de finale in het centrum kijken bij een van de grote schermen in de cafe's.
Had nederland er in gestaan en gewonnen had ik ter plekke mijn jurkje van mijn
lijf gescheurd. Dat moet nu iedereen missen maar waarschijnlijk is iedereen blij
dat de jurkjes op waren....
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3661
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Het Grote EK-Voetbal topic

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik geloof niet zo in het puur mannelijke interesse voor voetbal; Als ik in mijn eigen omgeving kijk zijn er zelfs net even meer vrouwen dan mannen geïnteresseerd, onafhankelijk in welk kamp ik mijzelf opstel :-).

Ik ga wel kijken, maar blijf er niet speciaal voor thuis, ga geen oranje aantrekken en versier ook niet mijn huis. Heb ook geen bavaria gekocht voor het jurkje :-), dat trek ik waarschijnlijk toch nooit aan.

Als alles meezit wordt Nederland kampioen, als alles tegenzit vliegen ze er in de eerste ronde uit en alles wat daar tussenin zit is ook nog mogelijk.
Irene
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Het Grote EK-Voetbal topic

Bericht door Arike »

/me heeft idd een oranje outfit, al zo ongeveer precies twee jaar ;) ;) 8-)

Behalve een netje sinaasappels heb ik overigens niets oranjes :lol:

Tja en voetbal .... Wat moet ik daar eigenlijk mee....
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
merel
Berichten: 121
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:18

Re: Het Grote EK-Voetbal topic

Bericht door merel »

meestal rond die tijd kijk ik dit
http://detectives.kro.nl/uitzendschema_ ... ctivemaand" target="_blank
heb nooit die wedstrijden gekeken in t verleden, vind er gewoon weinig aan.
Wenn du denkst, du denkst, dann denkst du nur du denkst
NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote EK-Voetbal topic

Bericht door NaomiClareNL »

La-Clau schreef:Gaan jullie ook wedstrijden kijken
Alleen als ik bij mijn ouders ben. Dan zet mijn vader de tv aan, loopt na een tijdje weg nog voordat het spannend is / er gescoord gaat worden / erg saai begint te worden. Mijn moeder en ik kijken elkaar dan na een minuut of 5 aan en controleren of pa buiten staat te roken of boven achter de computer zit. In het laatste geval gaat de tv meestal uit....
La-Clau schreef:wat denken jullie dat Nederland gaat doen?
Het zal wel weer net niet zijn.
La-Clau schreef:Is jullie huis ook al oranje
Geen oranje huis, mag niet van de VVE en wik ik niet. In de buurt zijn er al wel weer de nodige straten versierd. Hoofdzakelijk Oranje, doet Turkije ook mee? Zo ja dan heb ik een nachtelijk probleem na elke wedstrijd :lol: De ene Portugees in de buurt heeft zijn biezen al een tijdje geleden gepakt.
La-Clau schreef:Hebben jullie een oranje outfit?
Oranje outfit? 2 jaar geleden was ik helemaal gek :oops: en heb toen het nodige gekocht: pruik, brulshirt, zachte oranje klompen etc. :o. Heb er nu net pas weer aan gedacht en ik vraag me af of dat shirt überhaupt wel gewassen is :fpalm: .
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
marlies
Gast

Re: Het Grote EK-Voetbal topic

Bericht door marlies »

Het doet me weinig maar ik overweeg de gelegenheid aan te grijpen om m'n nagels oranje te lakken :)
NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote EK-Voetbal topic

Bericht door NaomiClareNL »

Arike schreef:Tja en voetbal .... Wat moet ik daar eigenlijk mee....
Met diezelfde voetbal kun je ook korfbal spelen hoor ;). Geen buitenspel, niet egoïstisch aan de haal gaan met de bal zoals bij basketbal maar gewoon rondspelen en schieten op dat mandje. Valt nog niet mee hoor bij windkracht 7.... :lol:
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF