Nieuwe chat! Zie dit topic.

Is dit het dan?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Is dit het dan?

Bericht door Anon20190516 »

Daar lig ik languit op de bank met de tranen die over mijn wangen rollen.
Waar doe ik het eigenlijk voor?25 november heb ik 6 maanden hormonen
En er gebeurt bijna niks!!!ja,ik ben goed in janken geworden en mijn gezicht is iets ronder.
En dankzij laser is mijn gezichtsbeharing ook bijna weg.dat feit,plus logopedie en makeup ben ik wel"passabel"
Mannen flirten wel(maar ja doen ze met alles wat er vrouwelijk uitziet)maar verder:nog steeds dezelfde manboobs,met enigzins gevoeliger tepels,ze zouden toch enorm zeer moeten doen???nou afgezien van een klein tinteltje hier en daar voel ik niets!!!!!3kg ben ik aangekomen door snoepen,waar gaat het heen???!!naar mijn BUIK!!!wtf?dat zou toch naar mijn billen en heupen moeten gaan??met mijn 47 jaar ben ik gewoon te laat!de jonge meiden van 18,19,20 jaar hebben natuurlijk een veel grotere kans!testosteron heeft mijn lijf zo verpest dat er geen hoop meer is voor zo'n verlepte ouwe doos als ik!de feestdagen komen er ook weer aan,wat haat ik die!kan mijn familie me negeren,net zoals ze de rest van het jaar doen(wel consequent)vrienden/vriendinnen hebben ook hun eigen ding met kerst enzo.gevolg:fijn alleen voor de tv met een bord op schoot met kerst netflixen!of naar die ene dierentuin alleen die open is met kerst,of de efteling!fuck,wat haat ik deze periode,was het maar weer zomer :cry:
Offline
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Is dit het dan?

Bericht door Anon20230219 »

Hoi Rikki,

Tja kan mij je frustratie voorstellen hoor..hoop dat er snel iets gebeuren mag bij je want is toch best al een tijd een half jaar.
Ik zit hetzelfde als jij hoor met de kerst dagen en dat andere wat er dan na komt...Oud en Nieuw..
Heb ook totaal geen zin in en ga maar die dagen beetje oude DVD's kijken welke ik al een tijdje niet meer gekeken heb.
En hoop dan zo snel het nieuwe jaar in te schieten.

Wens je veel sterkte voor aankomende periode elk geval.

Liefs:Lisa
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Is dit het dan?

Bericht door Anon20190516 »

Ik voel me nu een incomplete vrouw,geen borsten een platte reet en geen heupen
Waarom in vredesnaam flirten sommige mannen met mij?
Slechte ogen ofzo??
Offline
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Is dit het dan?

Bericht door Anon20230219 »

Ja maar mannen flirten soms met mij ook en ik zie er toch echt wel mannelijk uit hoor ondanks mijn kleine postuur :(
Dus zegt allemaal niet zo veel vermoed ik.
Hoop echt dat je snel resultaten mag gaan zien hoor want lijkt mij erg frustrerend..wel de lasten maar weinig lusten van de hormonen.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Is dit het dan?

Bericht door Anon20190516 »

Had ik 30 jaar terug geweten wat er aan de hand was,had ik nog een kans gehad.
Misschien wasik nu beter af geweest als ik doorgegaan was met het toneelstukje"man spelen"
Ik ga ook niet meer mezelf enorm optutten(hooguit foundation en beetje blush(neutrale kleren,veel zwart,geen hakken.het heeft toch geen zin,mijn lichaam heeft kennelijk al besloten dat het mannelijk wil blijven
Offline
Vertrokken01
Berichten: 289
Lid geworden op: 05 okt 2016, 17:23
Gender: Onzeker
Locatie: ////

Re: Is dit het dan?

Bericht door Vertrokken01 »

Geloof maar niet dat jonge meiden meer kans hebben lieve Rikki, 10 januari ben ik een jaar aan de hormonen en ik ben nog 3 keer mannelijker van gezicht dan de gemiddelde jongen van mijn leeftijd. Enkel geestelijk ben ik vrouw , voor de rest een vent. Zo erg zelfs dat zelfs transjagers ( degene die op transvrouwen jagen ) mij niet hoeven en meteen vragen of ik andere transgenders ken ( waarmee ze bedoelen beter uitziende ) . Mevrouw krijg ik heel occcassioneel eens , doorgaans gewoon meneer. Verandering verwacht ik amper nog aangezien de hormonen slecht reageren. Dat en hoge wenkbrauwbotten + een brede neus. Krijg je van vreemden die een paar foto's van je zien ( een foto is een momentopname ) dat je heus wel passabel bent. Word ik nog misselijker van , wat weten zij of ik passabel ben als ze me nog nooit IRL gezien hebben. Male fail dus nog niet bereikt. Komt ook nooit tenzij ik aan een grote zak geld geraak om die wenkbrauwbotten en de neus te laten aanpassen. Borsten heb ik een grote A kleine B en ze zijn ook niet prachtig of supervrouwelijk , eerder de borsten van een vent van 300 kg. Ik reageer gewoon niet op Estradiol zoals het moeten zou. Durf zelfs al niet meer zeggen dat ik transgender ben omdat ik zelfs niet eens als een transgender geloofwaardig overkom. Ik ben gewoon een vent aan de Estradiol en de testosteronblockers. Had ook liever met een andere smoel geboren geweest hoor. Dus prijs jezelf gelukkig dat je gezichtsveranderingen hebt. Ik heb een kont , borsten en heupen en de smoel van een alphamale. Om van te kotsen. Ik zou beter tegen de mensen zeggen dat ik een femboy ben want als transvrouw ben ik gewoon een grap, niet eens geloofwaardig te nemen. Moeder natuur vond het grappig mij een vrouwelijke identiteit te geven en wanneer ik het wil oplossen mij achter te laten met een ventenlichaam. Ik ben nu aan het proberen het me niet aan te trekken en gewoon met kin vooruit als vrouw door het leven te gaan , misschien ben ik wel passabel als clown.
Van de transgendergemeenschap krijg je dan van die belachelijke flowerpower aanmoedigingen dat je wel passabel bent en het niet ziet. Word ik razend van. Ze zouden beter gewoon wat begrip tonen en ophouden met niet passabele transvrouwen wijs te maken dat het in ons hoofd zit. Prijs jezelf gelukkig dat je gezicht passabel is. Voor mij zijn er maar twee opties : wachten op FFS of bij zinnen komen en voor mijn eigen waardigheid detransitioneren . Dan zou ik tenmiste als een normale man doorgaan qua uiterlijk hoewel ik nog dysforischer zou zijn dan nu moesten er nog meer mannelijke trekken bijkomen. Ik ben het hoe langer hoe meer moe , het contact met de transgendergemeenschap. Velen beseffen niet hoeveel pijn ik dagelijks lijd omdat ik in een lijf zit dat voor geen meter mijn echte ik weerspiegelt. Ja , ze bedoelen het goed met je complimenten te geven enz maar wat zou het me deugd doen moesten ze gewoon eerlijk toegeven dat ik niet passabel ben en dat dat geen schande is. Er zouden gerust wat meer testimonials mogen vrijkomen van vrouwen die nooit passabel geworden zijn of mannen die nooit passabel geworden zijn. Helaas krijg je altijd dat " iedereen is passabel na een hormoonkuur " fabeltje. Razend maakt het me. Hier valt dat nog erg goed mee en zijn de meesten begripvol maar surf eens op een Amerikaans forum , dan eindigt het met huilbuien als je niet passabel bent. Doen ze nog alsof het je eigen schuld is dat je met st*ontgenen geboren bent. Zo pijnlijk vind ik het dat het fabeltje dat alle transjongeren vroeg of laat passabel zijn hoog in het vaandel gehouden wordt. Ik ben het levende bewijs dat het niet waar is. Sorry voor mijn lange bericht maar kopop meis , die borsten komen nog wel en voor die poep doe je toch lekker squats :) ? Echt , prijs jezelf enorm gelukkig dat je passabel bent , lieve Rikki , ik kan je niet beschrijven wat voor een nachtmerrie het namelijk is als je lijf je nieuwe hormonen lijkt af te stoten en je mensen ziet die 3-4 keer zo oud zijn en wel passabel blijken met relatie enz inclusief. Ik bijt gewoon door omdat er geen keuze is dan op het beste hopen maar ik kan je wel zeggen dat transseksualiteit de ergste nachtmerrie is die me ooit getroffen heeft.

Kus ,
Elissa.
////
Gebruikersavatar
Petra-S
Berichten: 175
Lid geworden op: 12 okt 2016, 11:32
Gender: Vrouw
Locatie: Hoensbroek, Limburg

Re: Is dit het dan?

Bericht door Petra-S »

Beste Rikki,

Ik ben nu aan de vierde week bezig met hormonen. Ben bijna 60 maar ik heb toch nog hoop op verandering. Temeer gezien de andere berichten hier op dit forum van anderen die op mijn leeftijd en zelfs ouder begonnen zijn en nog veel verandering hebben gekregen. Ik heb echter wel mijn verwachtingen bijgesteld en hoop dan ook niet op wonderen.

Wat betreft de feestdagen, tja gelukkig heb ik een lieve vriendin waarmee ik die samen doorbreng al dan niet met haar ouders waar ik voor kook. Maar zelfs dan vind ik dat verschrikkelijke dagen van binnen hangen.
Wellicht is het een optie om via deze site een oproep te doen voor anderen die de dagen eenzaam doorbrengen voor een gezellig samenkomen.

Groetjes,
Petra
Volg ook mijn blog: https://petratransgender.wordpress.com/
Ik wil niet anders zijn. Ik wil gewoon mijzelf zijn!

Afbeelding
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Is dit het dan?

Bericht door Anon20180501 »

Rikki schreef...

fijn alleen voor de tv met een bord op schoot met kerst netflixen!of naar die ene dierentuin alleen die open is met kerst,of de efteling!
Je weet Rikki, mijn aanbod staat nog altijd open... ;)

Maar het is idd zo, bij de een doet de hrt nu eenmaal meer dan bij een ander, dat valt niet te ontkennen, maar pas na ongeveer 3 tot 5 jaar kan je daar pas echt iets over zeggen. (8 jaar heb ik ook wel eens horen zeggen maar dat zijn denk ik uitzonderlijke gevallen..?) En ook heeft de een meer last van groeipijn dan een ander...
Ik zelf ben met de hrt begonnen in 2011, 3 jaar later, begin 2014, zat ik op een kleine B (borstomvang 80). Ik heb de pech dat er na mijn srs niet veel meer van overbleef (een kleine A). Maar je kan ook geluk hebben natuurlijk, sommigen maken juist een groeispurt mee...
Qua uiterlijk (heupen billen buik en gelaat) heb ik gelukkig dan weer geen terugval meegemaakt. Het is zelfs zo dat ik pas sinds een paar maanden het 'aandurf' om zonder make-up de deur uit te gaan, boodschappen te gaan doen e.d...

grts Daniéla
Vertrokken01
Berichten: 289
Lid geworden op: 05 okt 2016, 17:23
Gender: Onzeker
Locatie: ////

Re: Is dit het dan?

Bericht door Vertrokken01 »

Daniéla schreef:
Rikki schreef...

fijn alleen voor de tv met een bord op schoot met kerst netflixen!of naar die ene dierentuin alleen die open is met kerst,of de efteling!
Je weet Rikki, mijn aanbod staat nog altijd open... ;)

Maar het is idd zo, bij de een doet de hrt nu eenmaal meer dan bij een ander, dat valt niet te ontkennen, maar pas na ongeveer 3 tot 5 jaar kan je daar pas echt iets over zeggen. (8 jaar heb ik ook wel eens horen zeggen maar dat zijn denk ik uitzonderlijke gevallen..?) En ook heeft de een meer last van groeipijn dan een ander...
Ik zelf ben met de hrt begonnen in 2011, 3 jaar later, begin 2014, zat ik op een kleine B (borstomvang 80). Ik heb de pech dat er na mijn srs niet veel meer van overbleef (een kleine A). Maar je kan ook geluk hebben natuurlijk, sommigen maken juist een groeispurt mee...
Qua uiterlijk (heupen billen buik en gelaat) heb ik gelukkig dan weer geen terugval meegemaakt. Het is zelfs zo dat ik pas sinds een paar maanden het 'aandurf' om zonder make-up de deur uit te gaan, boodschappen te gaan doen e.d...

grts Daniéla

Ik hoop dat ik die dag ook meemaak dat ik zelfzeker de deur uit mag gaan :/

Waar een wil is is uiteindelijk wel een weg zeggen ze toch?
////
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Is dit het dan?

Bericht door Mr.X »

*stapt voorzichtig dit vrouwendraadje binnen"

Hormonen duren lang. Erg lang. Een half jaar? In the grand scheme of things is dat niks. Pubers puberen ook jarenlang, en veranderen heel langzaam.
Ik ben nu 3.5 jaar aan de hormonen, en ik kan je zeggen, die vetverdeling (voor mij uiteraard de andere kant op, maar komt op hetzelfde neer) ga je echt niet zien binnen een jaar. Voor mij duurde het meer dan twee jaar voordat ik dacht, hey, volgens mij is het wat anders nu. Nog steeds geen grote veranderingen, maar eindelijk een klein verschil. Twee jaar dus.
Dus kop op, laat de moet niet zakken. Geduld is een schone zaak.

*loopt voorzichtig weer weg*