Nieuwe chat! Zie dit topic.

Big Farm

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Big Farm

Bericht door wiggeltje »

Wie van jullie speelt er Big Farm...???? :)

Klavertje 4 :chores-utensils:

Ooit zag ik dat spelletje naast andere internetspelletjes onderaan op het scherm van mijn computerbeeld staan.
Ik checkte het zomaar en volgde de instructies op van het spelletje, met de gedachten dat ik het wel snel zou afkappen.

Maar ik vond het veelte leuk :D en ik maakte een veld, een molentje, een kippenhok, oogstte wat mais, deed het in de molen en zo produceerde ik kippenvoer. Daarbij begon ik eieren te verkopen en natuurlijk wat mais en wilde bloemen. Dit ging verder, ik breidde mijn velden uit, begon kool en tarwe te oogsten en kocht een varkenshok en later ook een koeienstal. Snel kwam ik op het punt mij aan te sluiten bij een coöperatie, waar toen ene Remco de leiding had en ik hielp hem en volgde zijn opdrachten. Uiteindelijk nam ik de boel over, zette we onze slapende leider eruit en doopte we onze coöperatie tot Klavertje 4.

Met dank aan Aardappelhyoofd ben ik de trotse voorzitster van Klavertje 4, zij heeft ook deze naam bedacht.

En uiteraard, mijn boerinnennaampje daar is (net zoals hier) ~ Wiggeltje .. :animals-bunny:

Je kunt het spel geheel gratis spelen! ..en overal ter wereld inloggen op jou boerderij. Mijn boerderij is verder echt heel mooi, orgineel en niet zoals de boerderijen die je bij de meeste spelers ziet. Wil je ook mijn boerderij zien? ..Laat gerust weten :)
Ik kan je een vriendschap-uitnodiging sturen en dan kunnen we ook nog eens vrienden/vriendinnenmunten verzamelen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Big Farm

Bericht door wiggeltje »

Edit:
Je kunt er nog zoveel dingen meer doen, zoals je eigen wedstrijdpaarden fokken (ik heb een ranch) en je kunt ook gaan vissen als je dat wilt. Je kunt er allerlei gerechten produceren in de bakkerij op je farm, alsook in een visrestaurant aan het water.
......Maar het leukste in mijn team vind ik dat als het er gezellig is ;)
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Big Farm

Bericht door Ender »

Ik speel wel Landleven op Facebook, dat lijkt er een beetje op :D
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Big Farm

Bericht door wiggeltje »

Ha, ik zal eens kijken wat het is! :)
Gebruikersavatar
Marcella
Berichten: 389
Lid geworden op: 18 nov 2016, 16:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Apeldoorn

Re: Big Farm

Bericht door Marcella »

Hoi wiggeltje,

Is het mogelijk om op jouw boerderij te komen werken? Of heeft iedereen daar zijn (of haar) eigen boerderij?
Ik wil namelijk wel in overweging nemen om dit af en toe eens te spelen, maar ik wil niet zelf een hele boerderij runnen. Dat is mij te veel werk nu.

Marcella
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Big Farm

Bericht door wiggeltje »

Het is mogelijk om in de coöperatie te werken. Die heet Klavertje 4. En zo te zien is het je al heel goed gelukt :handgestures-thumbup:

Je boerderij is persoonlijk. Je krijgt een eigen wachtwoord met de naam die je zelf wilt kiezen. Omdat ik de coöperatie tot volwassenheid heb gebracht, hoeft het niet zo fanatiek meer en kan iedereen die beginneling is rustig groeien en van de gunsten genieten die de coöperatie te bieden heeft. De grote donaties regel ik en ook goud is bij mijn niet verplicht :D zorg ik voor..

Het gezellige boerderijspel kan volledig. gratis .worden gespeeld, vooral bij mij.

Wie ook zijn of haar boerderij wilt beginnen kan mij een pm sturen, zodat ik een vriendschapsuitnodiging kan versturen!
..of anders mij zoeken via de link bij mijn handtekening.