groepsapp transgenders

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
J170503jessica26
Berichten: 66
Lid geworden op: 30 aug 2014, 21:49
Gender: Trans MtF

groepsapp transgenders

Bericht door J170503jessica26 »

ik en me vriendin hebben een whatsapp groepsapp voor en door transgenders. een veilige haven waar je je veilig kan voelen om gezelig te kletsen en zaken te bespreken. lijkt het je wat en wil je erin? laat het maar weten evt via pb

greets jessica
Stephen
Berichten: 343
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:12
Gender: Transgender
Locatie: zuid limburg

Re: groepsapp transgenders

Bericht door Stephen »

Leuk idee maar ik durf.niet :(
Gebruikersavatar
Cait
Berichten: 561
Lid geworden op: 19 mar 2014, 05:18
Gender: Vrouw
Locatie: Midden Nederland

Re: groepsapp transgenders

Bericht door Cait »

Wat houd je tegen Alischa ? Waarom durf je niet ?
Stephen
Berichten: 343
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:12
Gender: Transgender
Locatie: zuid limburg

Re: groepsapp transgenders

Bericht door Stephen »

dat is juist iets wat ik niet echt weet mss ben ik wel niet zelfzeker ofzo?
Gebruikersavatar
Marcella
Berichten: 389
Lid geworden op: 18 nov 2016, 16:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Apeldoorn

Re: groepsapp transgenders

Bericht door Marcella »

Is het niet handiger om dit via Facebook te doen? Alhoewel het mij zeker wat lijkt, heb ik geen mobiele telefoon (en geen smartphone/tablet).

Marcella
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: groepsapp transgenders

Bericht door Jer158 »

Marcella schreef:Is het niet handiger om dit via Facebook te doen? Alhoewel het mij zeker wat lijkt, heb ik geen mobiele telefoon (en geen smartphone/tablet).

Marcella
Dan hoef je bovendien je telefoonnummer niet aan vreemden te geven.
Hung her from the branches of a mango tree
J170503jessica26
Berichten: 66
Lid geworden op: 30 aug 2014, 21:49
Gender: Trans MtF

Re: groepsapp transgenders

Bericht door J170503jessica26 »

we zijn nu eenmaal een whatsapp groepsapp. voor diegene die geen smartphone hebben of die hun nummer niet willen geven misschien een idee dan om je eigen messenger groepsapp aan te gaan maken.
we hebben bovendien huisregels opgesteld die ervoor zorgen dat iedereen zich veilig kan voelen om erbij te komen. iedereen is overigens welkom transgenders. genderfluid a gender twijfelaars. everyone.

greets jessica
Gebruikersavatar
Bregje
Berichten: 243
Lid geworden op: 05 okt 2015, 22:12
Gender: Vrouw

Re: groepsapp transgenders

Bericht door Bregje »

Lijkt me leuk. Ik ga een berichtje sturen. :)
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: groepsapp transgenders

Bericht door wiggeltje »

ik heb geen whatsapp of facebook, ben ook niet van plan om deze te nemen,
ik ben bang dat Big Brother mij anders op een dag zomaar ontvoerd :mrgreen:
Hopelijk loop ik dan niet achter, want ik lees liever het forum :)
Gebruikersavatar
Bregje
Berichten: 243
Lid geworden op: 05 okt 2015, 22:12
Gender: Vrouw

Re: groepsapp transgenders

Bericht door Bregje »

jessica26 schreef:we zijn nu eenmaal een whatsapp groepsapp. voor diegene die geen smartphone hebben of die hun nummer niet willen geven misschien een idee dan om je eigen messenger groepsapp aan te gaan maken.
we hebben bovendien huisregels opgesteld die ervoor zorgen dat iedereen zich veilig kan voelen om erbij te komen. iedereen is overigens welkom transgenders. genderfluid a gender twijfelaars. everyone.

greets jessica
Ik heb gisteren mogen ondervinden dat er wel regels kunnen zijn, maar dat het nog moeilijk is voor mensen om zich daar aan te houden. Als beheer heb je ook enige ervaring nodig om op de juiste manier in te grijpen en dat ontbreekt in deze groep.

In de groep zitten drie pestkoppen. Tieners die iedereen boven de 20 al een "oud lelijk kutwijf" vinden. Hun woorden. En er gaat nog veel meer grofs en lelijks rond daar. Drugs is ook de normaalste zaak om te delen met iedereen in de groep. Een afrader dus

Ik vond het idee van een whatsappgroep wel leuk en ben er dus zelf een gestart. Als je erbij wilt, stuur me gerust een berichtje. Ik denk ook nog over een ander platform om veiliger met elkaar te kunnen chatten, want whatsapp is minder geschikt omdat je elkaars telefoonnummer dan hebt. De chat van het forum vind ik zelf erg moeilijk werken, omdat het niet overzichtelijk op mijn telefoon komt en het op de site een klein schermpje is en erg snel gaat. Dus voorlopig even de whatsappgroep, als iemand een beter idee heeft let me know.