Vakantie Binder
-
HopeGaming
Vakantie Binder
Hey, ik ga binnenkort op vakantie. Slaap dan met 2 andere jongens op een kamer. Gezellig natuurlijk, maar zat na te denken hoe dit het beste te doen is met slapen. Met binder leek me niet zo fijn.. Iemand tips waar/hoe het ongezien het beste af te doen en 's ochtends weer om en dat ze niet de voorgevel zien........ Ze weten niet dat ik geen cisjongen ben. Bedankt.
-
Jer158
Re: Vakantie Binder
Begrijp dat je er niet op zit te wachten, maar je kunt het beste gewoon vertellen dat je trans bent. Het alternatief is de hele nacht een binder dragen en dat is absoluut niet aan te raden. Om hoeveel nachten gaat het? Een nacht zou wel kunnen, maar meer niet.
Er zijn van die binders met clipjes. Die kun je 's ochtends onder de dekens weer vastmaken voordat je uit bed gaat. Ik draag soms ook wel eens twee topjes/sportbh's met de onderbanden over de borsten heen. Dat ziet er ook wel enigszins plat uit als je niet te groot bent daar. Maar ook met deze twee methoden blijf je houden dat die andere jongens mogelijk eerder of later opstaan of 's nachts naar de wc gaan en wat kunnen zien.
Er zijn van die binders met clipjes. Die kun je 's ochtends onder de dekens weer vastmaken voordat je uit bed gaat. Ik draag soms ook wel eens twee topjes/sportbh's met de onderbanden over de borsten heen. Dat ziet er ook wel enigszins plat uit als je niet te groot bent daar. Maar ook met deze twee methoden blijf je houden dat die andere jongens mogelijk eerder of later opstaan of 's nachts naar de wc gaan en wat kunnen zien.
Hung her from the branches of a mango tree
-
Nate_0
Het toilet, misschien? Zorgen dat je 's avonds als laatst nog even heen gaat en 's ochtends vroeg als eerst. Je zou 's nachts eventueel ipv een binder een low/medium support sportbh/strak shirtje onder je slaapkleding kunnen dragen, zodat dat niet al te veel opvalt maar je nog wel iets aan plettage/support hebt zonder dezelfde beperking met het ademen.
Succes, in ieder geval!
Succes, in ieder geval!
meerdere zakken met zaagsel
-
HopeGaming
Een week, is wel fijn om dan te ademen hehe. Ga zo'n clipding kopen, goede.