Van hem mag ik dus nog geen meisjes kleren kopen, en niet de meisjeskleren dragen die ik leen van een vriendin.
De reden is omdat hij nog niet echt een meisje in me ziet, hij wilt eerst echt zien dat ik een meisje wil worden.
Ik weet voor mezelf dat ik heel graag een meisje wil worden, maar ik weet niet echt hoe ik dat moet tonen, Ik volg een beetje het voorbeeld van mijn vriendinnen. Maar zo veel verschil met ik is dat niet echt, we hebben dezelfde hobby's(tekenen, metal luisteren, games,..).
Dus ik weet niet echt hoe ik mezelf als een meisje moet tonen, ik wil geen meisje zijn die altijd over make-up bezig is(tegenwoordig zijn er niet echt meer iets typisch vrouwelijk of mannelijk vind ik, vooral hobby's). Tegenwoordig toont de kledij en je uiterlijk meer. Een Nederlandse vriendin zij: "voor ik wist dat je een jongen was, dacht ik dat je een meisje was." Ik snap ook wel dat mijn vader het moeilijk heeft, maar als ik al geen meisjeskleren mag dragen, durf ik ook minder praten. Ik vind het al moeilijk om met mijn ouders te praten, altijd zo geweest en dit maakt het gewoon nog zo veel moeilijker en sluit ik mezelf meer op.
Ook had ik plannen om te gaan shoppen met een vriendin die daardoor niet meer doorgaan, juist dat het niet meer zo lang wachten was.
Weten jullie wat ik zou kunnen doen?
Dank je om te lezen.