Ik wil graag wat grotere borsten

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Gebruikersavatar
Lucille
Berichten: 48
Lid geworden op: 07 feb 2017, 11:00
Gender: Vrouw

Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Lucille »

Hi allemaal

Wie kan mij vertellen over natuurlijke hormonen om Mijn borsten iets groter te kunnen maken.
Ik slik veel medicijnen, en Oestrogeen pillen is voor mij te riskant, jegens ernstige ziekten. Ben wel redelijk tevreden met mijn huidige borsten, maar wil iets meer. Doe wel Borstoefeningen.
Zou het erg lief vinden om tips te krijgen.
Lieve groet,
Lucille
Het mooiste wat God op aarde bracht! " een Vrouw "
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Nate_0 »

Een borstvergroting is dan toch echt je enige oplossing... en anders zijn protheses een idee.
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Esther77
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 feb 2016, 15:30
Gender: Trans MtF

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Esther77 »

Iets groter, dus niet veel groter? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb wel positieve geluiden gehoord (van cis-vrouwen) over een combinatie van een produkt met pueraria (dat is wel weer een plantaardig oestrogen-achtig product, dus kijk even goed of dat voor jou niet ook een gezondheidsrisico is) en een produkt dat de onderhuidse vetcellen aanzet om te vermenigvuldigen en in volume toe te nemen. (Zonder merknamen te noemen, je hebt er op basis van sarsasapogenin en op basis van macelignan)

Ik raad af om iets te starten zonder eerst contact te zoeken met iemand die er echt ervaring mee heeft, en goed naar eventuele risicos te kijken!
Gebruikersavatar
Lucille
Berichten: 48
Lid geworden op: 07 feb 2017, 11:00
Gender: Vrouw

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Lucille »

Ik zal zeker goed uitkijken!
Het mooiste wat God op aarde bracht! " een Vrouw "
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Nate_0 »

Niet om lullig te doen maar dikke kans dat dat product een placebo effect is ;)
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Jannet V »

Ach ja, als die middeltjes eens werkten. Twaalf jaar geleden kreeg ik een aantal medicijnen i.v.m. hartritmestoornis. In de bijsluiter van twee stond als mogelijke bijwerking borstvorming, m'n hart maakte een sprongetje maar achteraf kreeg ik er enkel een punthoofd van. Bier of sojamelk heeft ook niet geholpen, de hormonen een heel klein beetje. Een triple push up geweldig maar de borstvergroting was pas echt waarnaar ik opzoek was. Van AA naar C en geen seconde spijt.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Petra-S
Berichten: 175
Lid geworden op: 12 okt 2016, 11:32
Gender: Vrouw
Locatie: Hoensbroek, Limburg

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Petra-S »

Nate_0 schreef:Niet om lullig te doen maar dikke kans dat dat product een placebo effect is ;)
Nee, pueraria heeft echt een goede werking. Op dit moment vind er ook onderzoek plaats naar dit kruid omdat gebleken is dat bij vrouwen in het land van herkomst die dit slikken het laagste percentage borstkanker voor komt in de wereld.

Groetjes,

Petra
Volg ook mijn blog: https://petratransgender.wordpress.com/
Ik wil niet anders zijn. Ik wil gewoon mijzelf zijn!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Petra-S
Berichten: 175
Lid geworden op: 12 okt 2016, 11:32
Gender: Vrouw
Locatie: Hoensbroek, Limburg

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Petra-S »

Lucille schreef:Ik zal zeker goed uitkijken!
Hi Lucille, zelf heb ik op basis van een uitgebreid informatiepakket wat ik hierover heb voordat ik de echte hormonen kreeg, met kruiden en massage mijn borsten van niks naar een bijna A-cup weten te brengen plus andere vet verplaatsingen in mijn lichaam. Het is echter bij deze methode van belang dat je de juiste combinatie gebruikt van diverse kruiden, en deze erg gestructureerd gebruikt. Het is echter geen goedkope oplossing want ik zat op een gegeven moment aan zo'n 14-16 capsules per dag in een bepaalde mix van producten dus de "Tuinen van" zagen mij graag komen.

Daarnaast is het ook ondanks dat het plantaardig is een product dat iets doet met je lichaam en dus ook schade kan berokkenen dus je moet zaken in de gaten blijven houden.

Heb je interesse in de pdf, stuur dan maar een pb.

Groetjes,

Petra
Volg ook mijn blog: https://petratransgender.wordpress.com/
Ik wil niet anders zijn. Ik wil gewoon mijzelf zijn!

Afbeelding
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Citizen Erased »

Jezelf volvreten is de enige legitieme manier om meer vet op je tetten te krijgen (en niet alleen daar). Helaasch.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Ik wil graag wat grotere borsten

Bericht door Anon20210626 »

Natuurlijk is zeker geen synoniem voor gezond . Ik ken genoeg biologische toxines ....0
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.