Afval topic!

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Mr.X »

Thanks!
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Afval topic!

Bericht door Anon20180311 »

Mr.X schreef:Hey nick. Wie had het over wachten? Die keus was al genaakt. Had alleen nog goedkeuring nodig qua ver dikte :)
Sorry Mr.X,

Ik ben nu een beetje alles min/meer aan het lezen. Mss, las ik erover/nog niet. Maar las enkel tot op heden, je persoonlijke voorkeur der been fallo. Vandaar mijn reactie, wacht niet te lang.

Met andere woorden, of: Je staat dus nu, definitief op de wachtlijst der been fallo, nogmaals gefeliciteerd. Moet je trouwens nog lang wachten ? Of is dat weer een stomme vraag.


Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Jer158 »

Nice, X!
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Fran
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 mei 2014, 17:13
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: Afval topic!

Bericht door Fran »

Net weer een half uur hardgelopen met maar 2 keer een paar minuten wandelen tussendoor. Ben nu wel helemaal gesloopt!
En de binder is goedgekeurd! Hoewel ik het wel wat warmer heb dan anders na het hardlopen knelt hij mij ademhaling niet af ofzo.
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Ender »

Nice! Goed bezig, Draakje! Ik gebruik mijn Underworks binder ook gewoon tijdens het sporten, geen probleem. Al loop ik nu tegen het punt aan dat hij te groot begint te worden :roll:
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Jer158 »

Goed bezig allemaal!

Ik ben er trouwens achter dat ik nog veeeel zwaarder ben dan ik verwacht had. Het enige verschil is dat ik ben gaan trainen enerzijds en anderszijds wat veranderingen van medicatie heb gehad (gestopt met de pil bijv., waardoor ik voorheen 0,0 spieren had en dat is nu anders). Kan mij moeilijk voorstellen dat dat zo'n verschil maakt, maar ik ben toch ruim 10 kg zwaarder dan een jaar geleden. :o Daar moet dus eigenlijk ook 10 kg van af.
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Afval topic!

Bericht door Nate_0 »

:shifty: En ik ben al ruim anderhalve maand niet meer naar de sportschool geweest... kan ik van iemand een flinke schop onder mijn kont krijgen ?

(Reden: ik ben verhuisd dus ik zou nu naar een andere locatie dichterbij gaan maar het is nieuw en eng enzo en ik ben ook een beetje te moe geweest maar voor mijn lichaam zou het per definitie beter zijn wel weer te gaan)

Ps gelieve geen reacties als 'niet zeiken maar doen' of 'ik sport buiten' hierop
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Jer158 »

@Nate: :teasing-whipyellow:
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Afval topic!

Bericht door Ender »

Nate, misschien helpt een afspraak maken met een sporttrainer? Dat helpt mij iig wel.

En Jer, spieren wegen per oppervlak nu eenmaal meer dan vet, dus logisch dat je aankomt met trainen :D betekend toch niet dat je per definitie af moet vallen?
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Afval topic!

Bericht door Nate_0 »

Ik heb een gloedhekel aan afhankelijk zijn van andere mensen, zeker met betrekking tot de dingen die ik in principe zelf kan...
meerdere zakken met zaagsel