Nee, Game of Thrones!Ender schreef:Ok, das wel cool! Nadat ik m'n huidige boek uit heb, ga ik dan denk ik weer verder met Discworldje hebt me overtuigd, ik was eerder van plan verder te gaan met Game of Thrones

Nee, Game of Thrones!Ender schreef:Ok, das wel cool! Nadat ik m'n huidige boek uit heb, ga ik dan denk ik weer verder met Discworldje hebt me overtuigd, ik was eerder van plan verder te gaan met Game of Thrones
Dat hoor ik wel vaker J.J. maar je mist wel veel als je het Engels niet zo goed beheerst als ik. Heb ik ook met muziek, zoek ik de songteksten op, en het woordenboek...J.J. schreef:The stand. Ik lees Engelse boeken graag in het Engels. Ik erger me vaak aan de vertalingDaniéla schreef:Op mijn eiland wordt alleen Nederlands gesproken dus neem ik mee
"De beproeving" van Stephen King...
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI MT7-L09 met Tapatalk
Gaaf. Ik ben ook aan GOT, maar ben.na drie deken blijven steken. Mooi, maar niet overdonderend mooi.Ender schreef:Ok, das wel cool! Nadat ik m'n huidige boek uit heb, ga ik dan denk ik weer verder met DiscworldJ.J. schreef:En wat Ender voor jou is, is Tiffany voor mij.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI MT7-L09 met Tapatalkje hebt me overtuigd, ik was eerder van plan verder te gaan met Game of Thrones
Stephen King is mjjn keuze na Pratchett en CardDaniéla schreef:Dat hoor ik wel vaker J.J. maar je mist wel veel als je het Engels niet zo goed beheerst als ik. Heb ik ook met muziek, zoek ik de songteksten op, en het woordenboek...J.J. schreef:The stand. Ik lees Engelse boeken graag in het Engels. Ik erger me vaak aan de vertalingDaniéla schreef:Op mijn eiland wordt alleen Nederlands gesproken dus neem ik mee
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI MT7-L09 met Tapatalk![]()
Ik heb meerdere boeken van hem en die las ik vroeger soms in 2 nachten uit. Kostte me uiteindelijk wel mijn ogen, en een bril, tot ik ze bijna niet meer kon lezen, maar dat was oa ook door mijn depressie...
Op de computer een boek lezen is anders vind, een pc wordt nooit een met het verhaal, voor mijn gevoel dan, en dan kom ik er niet echt in... anders had ik dat wel gedaan.
Die King is ook echt een Nederlandse topschrijver!!Daniéla schreef:Op mijn eiland wordt alleen Nederlands gesproken dus neem ik mee
Anouk schreef:Die King is ook echt een Nederlandse topschrijver!!Daniéla schreef:Op mijn eiland wordt alleen Nederlands gesproken dus neem ik mee
"De beproeving" van Stephen King...![]()
Ik kon het niet laten, Daniela hihihi
Als jij nu ook al tegen me begint...Anouk schreef:Die King is ook echt een Nederlandse topschrijver!!Daniéla schreef:Op mijn eiland wordt alleen Nederlands gesproken dus neem ik mee
"De beproeving" van Stephen King...![]()
Ik kon het niet laten, Daniela hihihi