Dilateren

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Saskia

Dilateren

Bericht door Saskia »

Ik dilateer tot nu toe tweemaal per dag. Wat mij nu dwars gaat zitten is enig slaap tekort. Nu ik weer volledig werk begint het vroeg opstaan me op te breken. Ik heb best wel mijn slaap nodig. Maar wil ik half 9 gaan beginnen moet ik wel om 6 uur opstaan.
Nu moet ik dinsdag weer voor controle en wil dan vragen of ik 1 maal per dag kan dilateren. Ik heb de diepte al 2.5 - 3 cm op gerekt dus het zal wel kunnen.

Wie heeft het ook gevraagt of heeft het zelf terug gebracht naar 1 keer. Ik twijfel of ik het wel moet vragen namelijk.
Afbeelding

Afbeelding

Geboren en getogen in de mooiste stad van de EU: GRONINGEN (daar gaat niets boven)
Robyn

Re: Dilateren

Bericht door Robyn »

Ik dilateer standaard 1x per dag, omdat ik het niet kan opbrengen 2x per dag te doen. Bij controle vorige week zei dr Ozer dat ik mooie diepte had. Toen ik zei dat ik maar 1x per dag dilateerde, zei ze: dan is dat voor jou voldoende.
Groetjes,
Robyn
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Vroeger hoefde dat ook niet meer dan één keer per dag.
Ylse
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Ylse »

Ik doe het ook maar 1 keer per dag, eigenlijk altijd als ik naar bed ga. En dan val ik regelmatig gewoon in slaap met dat ding nog in mijn kut. Een dag overslaan is ook helemaal niet erg.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Fiona

Bericht door Fiona »

Doe gewoon wanneer ik er zin in heb. Zo'n leuk werkje is het nou ook niet echt. 2 maal 15 minuten soms 1 maal 15 minuten en ook dat ik een dag overslag. Maar soms ook met een vibrator. Soms ook wel een meer dan een half uur, maar dan kijk ik ook een film. De tijd vlieg dan. Tijdens de nacontrole vond chirurg Mujden Özer het wel best dat ik het naar behoefte doe. Ik let wel dat ik geen diepte verlies. Als ik dat denk te ontdekken dan doe ik het weer wat langer. Ik sla in ieder geval geen twee over. Diameter is uitstekend zei Mujden Özer en de diepte is 13 centimeter. :D
Anon20190122

Ylse schreef:Ik doe het ook maar 1 keer per dag, eigenlijk altijd als ik naar bed ga. En dan val ik regelmatig gewoon in slaap met dat ding nog in mijn kut. Een dag overslaan is ook helemaal niet erg.
Zou die dingen vergeten en een dildo halen.
Tipje als je ergens heen gaat waar je ze kan testen tegen je neusvleugel aan houden zo kan je voelen of de trillingen goed zijn als je moet niezen of er tegen aan zit is die goed!
Ylse
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Ylse »

tanisha schreef:
Ylse schreef:Ik doe het ook maar 1 keer per dag, eigenlijk altijd als ik naar bed ga. En dan val ik regelmatig gewoon in slaap met dat ding nog in mijn kut. Een dag overslaan is ook helemaal niet erg.
Zou die dingen vergeten en een dildo halen.
Tipje als je ergens heen gaat waar je ze kan testen tegen je neusvleugel aan houden zo kan je voelen of de trillingen goed zijn als je moet niezen of er tegen aan zit is die goed!
Ik heb al een vibrator, maar die vind ik te klein en ja ook daar val ik mee in slaap :D
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Anon20190122

Grotere halen dan maar! :P
Rianne

Bericht door Rianne »

Bij mij begint het 2x dilateren per dag ook op te breken en over een paar weken weer full time naar mijn werk. Ik probeer mij er wel zoveel mogelijk aan te houden. Het werk zie ik dan wel weer. Mijn lichaam gaat in ieder geval voor. De maanden ben ik aan het aftellen.
Ben zo ontzettend moe. :|
Anon20190122

Met één keer per dag groeit het echt niet dicht hoor en mocht je meer diameter nodig hebben lukt dat jaren later ook nog zonder problemen.