en er niks bij mijn ouders te drinken was, behalve een glas wijn, maar ik geen wijn gewend ben

Omdat ik gewend ben aan mijn naam Linda, en wanneer iedereen mij ineens zo noemt, en ik dingen bestel op "Linda" ..op mijn post en bestelpakketjes staat Linda. Op mijn huisnaambordje bij de post en de bellen staat Linda. Op sport noemen ze mij Linda, enkelen die mij langer kennen iets vaker dan nog Eric. Mijn handtekening is bijna hetzelfde behalve dan dat de E van Eric is naar de L van Linda is gegaan (ik heb er nooit gezeur over gehad). Alleen op mijn paypal/creditcard-account staat mijn jongensnaam, maar die zie ik zelden, is slechts een klik en het product is gekocht.
Goed, ik kocht dus een goedkoop treinkaartje voor aanstaande zondag voor 20,50 via NS aanbieding. Deze kocht ik via Ideal (dus met een bankpas). Al vulde ik snel mijn naam en gegevens in, en meestal denk ik snel, ff invullen en verder met de dag, "ADHD."
Wollah, uitprinten... oh, wacht even,.. ik had de voorletter L gedaan. De L van Linda. Wat stom! Want zo heet ik niet

En nu? Stel, ik zit in de trein. Conducteur komt langs.. ik laat het blaadje zien. ... Aha, in orde, mag ik Uw paspoort alstublieft? Natuurlijk mr of mvr. Dank u.. Hé..! Dit klopt niet

Mijn vraag is, is dit stom? Ik moet die zondag echt gaan. Ik heb 20,50 betaald..! En ik dacht gewoon ff niet na met die L