Lopen op hoge hakken

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Fran
Berichten: 356
Lid geworden op: 11 mei 2014, 17:13
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Fran »

Voordat ik wist dat ik genderdysforie had trok ik een keer de laarzen met hakken van mijn zus aan. Ik kon er niet op lopen en voelde me een soort travestiet. Het was heel raar. Ondertussen lag mijn vader zo ongeveer onder de tafel van het lachen...
Maar nu weet ik waar mijn gevoel vandaan kwam.
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Anon20190516 »

Toen ik met het traject begon,was ik blij...eindelijk kon ik mezelf zijn en regelmatig hakken dragen.ik weet nu beter,het zijn onhandige dingen waar je je enkels mee kan verzwikken en zere tenen van krijgt.ze zijn leuk voor een feestje of als je uitgaat.ik draag ze bij hoge uitzondering.bovendien ben ik op comfortabele sneakers net zo goed vrouw.daar heb ik echt geen hoge hakken voor nodig.
Rikki
Offline
colorfulandfree
Berichten: 41
Lid geworden op: 14 feb 2017, 17:52
Gender: Trans MtF
Locatie: Het zonnige zuiden

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door colorfulandfree »

Ziet er mooi uit, maar oncomfortabel. En probeer maar eens mooie laarzen te vinden die passen met brede voeten als je maar 42 hebt. Heb het zelfs daarmee maar 3 maanden uitgehouden.

Geef mij maar gewoon converse gympies.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Anon20190122 »

Ik loop eigenlijk altijd op hakken mijn laagste zijn 5cm mijn hoogste 10cm.
Nu moet ik wel zeggen dat ze niet allemaal even comfortabel zijn maar een aantal zijn juist wel erg comfortabel.

Sleehakken zijn erg fijn zeker als je begint met hakken een goede sleehak loopt bijna als een sportschoen.
Gebruikersavatar
Tanja
Berichten: 309
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:51
Gender: Trans MtF
Locatie: rotterdam

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Tanja »

Heb dus die pumps met hakken van 12cm en ik kan daar wonderwel enorm goed op lopen. Normaal had ik ze niet zo hoog maar wilde dit toch ook ervaren. Vindt het overigens erg mooi staan onder een jurkje.
Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen :fpalm:
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Anon20230219 »

Tanja schreef:Heb dus die pumps met hakken van 12cm en ik kan daar wonderwel enorm goed op lopen. Normaal had ik ze niet zo hoog maar wilde dit toch ook ervaren. Vindt het overigens erg mooi staan onder een jurkje.
12 cm??
Poef nou dan breek ik echt mijn nek denk ik..zover ben ik nog niet met oefenen hihihi.
Ik vind hakken in combinatie met een leuke panty en rokje prachtig staan..
Janice
Berichten: 601
Lid geworden op: 13 jul 2013, 16:11
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Janice »

Je hebt trouwens wel de perfect lengte voor hakken lisa en waarschijnlijk ook een gunstige schoenmaat. Ik met 1 meter 73 schiet met een hoog paar als best de lucht in.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Anon20230219 »

Janice schreef:Je hebt trouwens wel de perfect lengte voor hakken lisa en waarschijnlijk ook een gunstige schoenmaat. Ik met 1 meter 73 schiet met een hoog paar als best de lucht in.
Ja ik hoorde afgelopen vrijdag al dat men mij groter had verwacht maar verbaasd was dat ik zo'n klein wijffie ben :lol:
Ok qua kleding kopen ben ik best wel blij dat ik wat kleiner ben dan de gemiddelde man..
Gebruikersavatar
Nisha
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 mar 2017, 15:55
Gender: Trans MtF
Locatie: Limburg, nabij Venlo

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Nisha »

Lisa1973 schreef: Ja ik hoorde afgelopen vrijdag al dat men mij groter had verwacht maar verbaasd was dat ik zo'n klein wijffie ben :lol:
Ok qua kleding kopen ben ik best wel blij dat ik wat kleiner ben dan de gemiddelde man..
Daar zit ik dan, met 1 meter 80. Heb best een lang lijf dus m'n (nieuwe) t-shirts zijn maar net lang genoeg.

OT:
Ik ben toch laag begonnen, brede hak ook. En heb van daaruit opgebouwd. Helaas zijn die schoenen nu wel zwaar versleten, die zaten zo lekker.
Mijn huidige paar die hoger is heeft toch wel even geduurt voordat ik die fatsoenlijk ingelopen had (meer vanwege de voeten zelf), maar dat de hakken hoger waren was ik wel snel aan gewend. Scheelt dat 't geen stiletto's zijn.

Ik heb wel nog een paar laarzen die nog hoger zijn, met dunne hakken. Moet die wel nog inlopen.
No flame burns forever, No glory lasts.
Under siege by the night, And so the day falls defeated.
Lydia
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 aug 2015, 05:05
Gender: Androgyne

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Lydia »

Nisha schreef: Daar zit ik dan, met 1 meter 80. Heb best een lang lijf dus m'n (nieuwe) t-shirts zijn maar net lang genoeg.

OT:
Ik ben toch laag begonnen, brede hak ook. En heb van daaruit opgebouwd. Helaas zijn die schoenen nu wel zwaar versleten, die zaten zo lekker.
Mijn huidige paar die hoger is heeft toch wel even geduurt voordat ik die fatsoenlijk ingelopen had (meer vanwege de voeten zelf), maar dat de hakken hoger waren was ik wel snel aan gewend. Scheelt dat 't geen stiletto's zijn.

Ik heb wel nog een paar laarzen die nog hoger zijn, met dunne hakken. Moet die wel nog inlopen.
Kijk eens bij ASOS Tall (It’s time to break up with your tailor – our Tall jumpsuits and separates for 5’9”/1.75m and over girls have you covered. Fall for the right kind of floor-length bridesmaid dresses with True Decadence Tall and Y.A.S Tall, too.)

OT:
Ik ben begonnen met een lage hak van 3cm. Ik merkte daar eigenlijk zo goed als niets van, na een korte tussenstop op 8cm ben ik iets door geschoten naar 14.5cm (11.5 cm hak met 3 cm plateau) sleehak en kan daar zelfs op rennen. Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekoment dat 8cm het meest praktisch is.

Stiletto's ben ik nog niet aan begonnen. Ik heb maat 41.5 met een ongelukkige breedte, dus bij veel schoenen hoef ik het passen niet eens te proberen.
Sapere Aude