Groet,Zijn er mensen die de transitie achter de rug hebben, die eens per twee jaar naar de VU gaan voor controle en van hun verzekeraar daarvoor een rekening van ruim € 1.800 hebben gekregen?
Wouter
Groet,Zijn er mensen die de transitie achter de rug hebben, die eens per twee jaar naar de VU gaan voor controle en van hun verzekeraar daarvoor een rekening van ruim € 1.800 hebben gekregen?
Hoi Wouter,Wouter schreef:Een oude kennis vroeg me of ik hier eens kon navragen of er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt als zij. Bij deze dan.Groet,Zijn er mensen die de transitie achter de rug hebben, die eens per twee jaar naar de VU gaan voor controle en van hun verzekeraar daarvoor een rekening van ruim € 1.800 hebben gekregen?
Wouter
Hoi Wouter,Wouter schreef:Mijn kennis is van 'mijn generatie', m.a.w. getransitioneerd in het begin van deze eeuw, zo'n 15jaar geleden. Ik vermoed dat het hier niet om een achterstallige rekening gaat.
Mijn partner denkt dat de VU zich vergist heeft en per ongeluk een 0 teveel heeft ingevoerd. Dat lijkt mij inderdaad nog het meest plausibel.
Hoe gek het ook overkomt, het zou best kunnen.Nick schreef:Na 15 jaar, zo'n zeven onbetaalde controle afspraken aanrekenen/afrekenen![]()
Hoi Wouter,Wouter schreef:Ik weet ook niet wat er juist op de rekening staat. Ze vertelt me dat het een gesprekje van een kwartiertje en een standaard bloedonderzoek was.
De omschrijving bij de DBC-code zou "RLE fase en hormonale behandeling bij een genderidentiteitsstoornis" zijn, wat uiteraard niet klopt in haar geval.