Aan het begin van de maand heb ik een enorm leuk lolita jurkje uit Japan (2ehands) op de kop kunnen tikken; hij is zwart met een paarse bloemenprint.
Eergister een stapel nieuwe nepwimpers van ebay besteld (30 paar) en vandaag een paar hele mooie elegante zwarte enkellaarsjes bij Scapino gekocht. Normaal koop ik mijn schoenen nooit in 'normale' schoenenwinkels, maar deze waren gewoon te leuk om te laten staan!
Gabriël schreef:Aan het begin van de maand heb ik een enorm leuk lolita jurkje uit Japan (2ehands) op de kop kunnen tikken; hij is zwart met een paarse bloemenprint.
Eergister een stapel nieuwe nepwimpers van ebay besteld (30 paar) en vandaag een paar hele mooie elegante zwarte enkellaarsjes bij Scapino gekocht. Normaal koop ik mijn schoenen nooit in 'normale' schoenenwinkels, maar deze waren gewoon te leuk om te laten staan!
Hey Gabriel, ik krijg morgen 2 Lolita jurkjes binnen, 1 is zwart met rozen print en veel rouches, andere is lolita Maid, zal later wel foto,s plaatsen.
verder nog enkele corsetten, wit zeide en zwart velours met kant
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding !
Ik kan het natuurlijk niet helemaal zien, maar afgaande van je avatar en deze foto vind ik je kapsel te gek. Gedurfd en mooi tegenlijk
(Misschien wat off-topic maar moest het even zeggen)
Een paar laarsjes, een topje, een leuke rok, nagellak en een nieuwe portemonee.
Vanmiddag even Amsterdam-Centrum onveilig gemaakt, had wat tijd over na het VUmc.
Mijn aankoop niet zozeer een aankoop, wel een hele hoop kleren gekregen van een vriendin, om zo eens wat andere smaken te ontdekken en uit te zoeken wat staat en niet staat, iets kan nog zo mooi zijn op een hangertje, maar afschuwlijk staan als je het aantrekt, bespaart een hoop geld om zo te experimenteren en alsnog te kopen als het me bevalt