Nieuwe chat! Zie dit topic.

Blij verrast

Gevoelens die je met de wereld deelt
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Blij verrast

Bericht door Linda »

Vandaag mijn geheim gedeeld met mijn zus,mijn beste vriend en de vriendin van mijn overleden vader.
Hun reactie sloeg me met verstomming,mijn zus zei,allez heb ik er een zus bij. Mijn beste vriend zei,ik heb er een vriendin bij en de vriendin van mijn vader zaliger zei ,mooi dan heb ik er een dochter bij en ben met haar afgesproken om EN FEMME,voor zover het mogelijk is want schminken zal er wss niet bij zijn om samen kortelings iets te gaan drinken. Mooi toch.Me so happy :dance: :D :D :whistle:
En ze noemden mij allen bij mijn meisjes naam !!!
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Blij verrast

Bericht door Marijn »

Toffe reacties. Heel fijn voor je!
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Blij verrast

Bericht door Linda »

Marijn schreef: 28 jul 2017, 10:19 Toffe reacties. Heel fijn voor je!
Bedankt Marijn,was een dikke opsteker
Gebruikersavatar
Tanja
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:51
Gender: Trans MtF
Locatie: rotterdam

Re: Blij verrast

Bericht door Tanja »

Wow wat gaaf zeg. Gefeliciteerd met dit mooie resultaat :clap:
Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen :fpalm:
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Blij verrast

Bericht door Linda »

Even een update: Mijn zus heeft het er blijkbaar moeilijker mee dan gedacht,ze heeft er geen probleem mee dat ik zo ben maar wil er niet mee geconfronteerd worden,beetje een domper op de vreugde. :doh:
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Blij verrast

Bericht door Marijn »

Jammer, maar misschien trekt dat nog bij als het ze aan het idee gewend is.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Blij verrast

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik wil je geen angst aanjagen, maar de reactie van je zus lijkt een beetje op nimby gedrag. Eerst sociaal wenselijke reactie vertonen en daarna aangeven dat ze alles best vinden zolang ze er maar niks mee te maken hoeven te hebben. Ik heb dat met een leidinggevende gehad, heel vervelend. Ik hoop dat het voor jou allemaal meevalt.
Irene
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Blij verrast

Bericht door Linda »

Irene_de_Vreede schreef: 28 jul 2017, 21:11 Ik wil je geen angst aanjagen, maar de reactie van je zus lijkt een beetje op nimby gedrag. Eerst sociaal wenselijke reactie vertonen en daarna aangeven dat ze alles best vinden zolang ze er maar niks mee te maken hoeven te hebben. Ik heb dat met een leidinggevende gehad, heel vervelend. Ik hoop dat het voor jou allemaal meevalt.
Ik hoop het ook,het lijkt dat ze terugkomen op hun eerste reactie en voor zover ik weet is juist die eerste reactie de gemeende. Zoals zo vaak de eerste indriuk van iets iof emand de juiste is
Gebruikersavatar
Jennifer84
Berichten: 156
Lid geworden op: 17 jul 2017, 00:21
Gender: Trans MtF
Locatie: provincie Utrecht

Re: Blij verrast

Bericht door Jennifer84 »

hopelijk voor je komt je zus terug op haar reactie en voor de rest geweldig dat de andere er zo goed op reageerden :wship:
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
Nienke
Berichten: 359
Lid geworden op: 25 dec 2014, 09:32
Gender: Trans MtF

Re: Blij verrast

Bericht door Nienke »

Het blijft moeilijk hoor, wellicht heeft ze wat langer de tijd nodig om de gedachten Broer VS Zus bij te stellen, gewoon op zijn beloop laten, het gaat om jou geluk en wie jij bent uiteindelijk.