Misschien een domme vraag, maar dit is de eerste keer dat ik op een forum zit waar het over gender gaat en ik zie overal transgender meetings maar hier wordt meestal gesproken over dat je in je ware ik daarnaartoe komt en meestal word hier denk ik onder verstaan dat je je kleedt/gedraagt/bent wie jij wilt zijn zonder restricties, maar naar mijn gevoel wordt er dan toch vooral uitgegaan van een transitie/volledige transgender (MtF of FtM) identiteit (excuses als ik dit fout zeg; ik probeer het echt subtiel en met alle respect aan te kaarten wat ik bedoel maar ik vind het best moeilijk omdat ik weet hoe gevoelig en persoonlijk deze onderwerpen zijn en ik in geen geval iemand wil kunnen kwetsen met mijn woordgebruik).
Ik identificeer mijzelf als gender fluïde persoon en wil graag mensen leren kennen, ook face to face
Waarschijnlijk kan ik nog een uur lang blijven typen met uitleg haha maar misschien zeggen sommige forum-personen nu al wel: Laat het stoppen ik heb allang een antwoord voor je! Haha.