Ik trap af ; Ik draai Linux Mint 17 al 2 jaar naar volle tevredenheid, en mis Windows helemaal niet meer.
Tot gisteravond ik met iets teveel drank in mijn lijf een bluetooth icoontje zie die in de taakbalk naast de klok staat. Ik klik met rechts op dat icoontje en kies delete.
WTF! Ik had per ongeluk heel het utility panel weggegooid. Weg waren volumeregeling, klok en andere handige dingen. Ik dacht ach, dat heb ik zo weer herstelt...............Nee dus. Ik kreeg het voor elkaar om heel mijn taakbalk, en startmenu te laten verdwijnen.
Via de terminal :techie-computer: (het o zo handige code inkloppen net als bij MS Dos van vroeger ) wist ik in ieder geval wel een launcher te maken waaraan ik Firefox kon koppelen. Zo kon ik op internet zoeken naar de oplossing van mijn probleem. Ik vond die uiteindelijk en na het inkloppen van de code in de terminal is de boel weer herstelt.
Dit is niet de eerste keer dat dit mij overkomt. Beter nooit meer iets weggooien op de computer als ik drank op heb. Drank maar meer kapot dan je lief is. Klopt heel goed. En ja, de meeste computerproblemen zitten tussen stoel en toetsenboord
hebben jullie ook wel eens een blunder begaan? :techie-pressanykey: