spirituele weg na een ontdekking na innerlijke rust

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
veronick
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 mar 2012, 19:41
Gender: Trans MtF
Locatie: aan de grens met maastricht ( belgie dus )

spirituele weg na een ontdekking na innerlijke rust

Bericht door veronick »

ik ben terug gegaan na het spirituele om meer rust in mijn leven te krijgen tijdens de transitie en zo minder te piekeren , de laaste tijd ben ik steeds vaker er onderdoor gegaan met zelfs zelfmoord neigingen en bijna pogingen . ik ben tot besluit gekomen dat ik er dringend iets aan moet doen .
daarom ben ik terug de draad opgenomen met het spirituele , heeft mij altijd veel geholpen en rust en kracht gegeven om te kunnen genieten van het leven en het pad te volgen na mijn ware ik .

ik ben vroeger ook eens gered van de dood op mijn werk , ik weet zeker dat ik toen geduwd ben door iets , het kon geen mens zijn want niemand stond rond mij . ik heb een vat bier van 50 l ( 65 kg ) op mijn voorhoofd gekregen , die kwam van 2,5 m af . als ik toen door iets niet geduwd was geweest kreeg ik hem recht op mijn hoofd . dat zou fataal zijn geweest . nu was die afgeschamd op mijn voorhoofd . had ik bij wonder enkel een gaatje en naderhand heel blauw rins de ogen . maar geen nekletsel geen hersenschudding .
ben sinds dien veel gaan lezen en kwam zo bij engelen ervaringen terecht . herkende precies het zelfde wat andere hadden meegemaakt .
sommige zullen denken wat een onzin maar dat ia iedere zijn goed recht . kan alleen zeggen lees er eerst over voordat je oordeelt .

ik ben vroeger vaak eens alleen aan de maas gaan zitten gewoon luisteren en ook in sittard bij collemberg zitten op een bank luisteren na de natuur .
luister na de vogels , na de wind in de bomen
beetje nadenken en schrijven
kom ik heel erg tot rust
en alleen zijn in het bos is iets speciaals
gewoon luisteren na de natuur is iets speciaals
ma als ik in sittard op de collemberg in dat bosje op de bank zit heb ik vaak het gevoel dat ik iets in de buurt voel dat er is om na mij te luisteren en ook kracht te geven . heb altijd terug een positieve energie als ik daar ben geweest . het is mieschien raar maar daar heb ik het gevoel dat ik er in contact ben met mijn spirituele begeleider . die laad mij terug op . en geef mij inzichten in mijn leven

groetjes veronick xxx
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: spirituele weg na een ontdekking na innerlijke rust

Bericht door jacqueline »

er is meer tussen hemel en aarde.....daar ben ik ook zeker van. Ook ik heb het nodige op dat gebied meegemaakt. Er zijn forums waar je op dit gebied je ei kwijt kan.
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: spirituele weg na een ontdekking na innerlijke rust

Bericht door Hedwich »

Fijn dat je aan zulke ervaringen kracht ontleent, Veronick!

Al was die ervaring met dat fust op zich natuurlijk niet fijn...
Gebruikersavatar
veronick
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 mar 2012, 19:41
Gender: Trans MtF
Locatie: aan de grens met maastricht ( belgie dus )

Re: spirituele weg na een ontdekking na innerlijke rust

Bericht door veronick »

Hedwich schreef:Fijn dat je aan zulke ervaringen kracht ontleent, Veronick!

Al was die ervaring met dat fust op zich natuurlijk niet fijn...
dat was een moment in mijn leven dat veel heeft doen omwentelen in mijn leven .
toen ben ik op de spirituele weg geraakt en ook inzichten gekregen in mijn leven
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: spirituele weg na een ontdekking na innerlijke rust

Bericht door Paul »

Met het spirituele bezig houden geeft vaak heel veel kracht en rust in lichaam en geest. Goed dat je er mee bezig bent, het zal je zeker helpen!!