Het is mogelijk een echt nieuw email adres aan te maken [email protected]
ga naar http://www.mail.com" target="_blank en je kan een dergelijk adres gratis aanmaken
zelf heb ik nu [email protected]
tis grappig
groetjes jacinda
emailadres
-
Joyce
-
Venka
Re: emailadres
Dat kan toch ook gewoon via Gmail,live.nl en zelfs bij mijn provider kan ik er 5 aan maken.
-
Laurens2
Ik denk dat Jacinda bedoelt om een 'uniek' nieuw email adres te maken in de zin van het woord achter @ zelf in te vulen. Bijvoorbeeld: [email protected].
-
Arike
Je kan natuurlijk ook je eigen domeinnaam registreren 
Btw: om de kans op spam te reduceren, raad ik overigens af om zomaar je email-adres op een openbaar (en dus doorzoekbaar
) forum te plaatsen...
Btw: om de kans op spam te reduceren, raad ik overigens af om zomaar je email-adres op een openbaar (en dus doorzoekbaar
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Paul
Ik vind het wel een cool idee, die ga ik onthouden. Zeker als over een jaar de hotmail eruit gaat!
-
TheGirl
Hotmail gaat er niet uit, Microsoft vervangt alleen de namen hotmail en Live, voor outlook voor nieuwe mail accounts en de website hotmail.com wordt outlook.com. Je kan gewoon je @hotmail of @live houden. Ze geven alleen de optie om @live of @hotmail om te zetten naar @outlook. Sommigen krijgen anders een probleem, bijvoorbeel [email protected] en [email protected] willen beide @outlook.com dat kan dus niet, of je hebt meerder Microsoft accounts 1x met @live en 1x met @hotmail en dan .com. Dus niet @live.nl .Paul schreef:Ik vind het wel een cool idee, die ga ik onthouden. Zeker als over een jaar de hotmail eruit gaat!
-
Barbarella
Hai
Ik snap heel goed dat de uitgang @bornagain heel goed aanvoelt. Transitie heeft ook een sterk element van op nieuw geboren worden inzich. Alleen is het ook zo dat mensen die zich bekeren tot het christendom zichzelf ook aanduiden als born again. en christendom en transsexualiteit gaan niet altijd (vaak ook wel) erg goed samen.
Dit is niet als vervelende kritiek bedoelt hoor, ik vond alleen dat je het moest weten.
Levendula
Ik snap heel goed dat de uitgang @bornagain heel goed aanvoelt. Transitie heeft ook een sterk element van op nieuw geboren worden inzich. Alleen is het ook zo dat mensen die zich bekeren tot het christendom zichzelf ook aanduiden als born again. en christendom en transsexualiteit gaan niet altijd (vaak ook wel) erg goed samen.
Dit is niet als vervelende kritiek bedoelt hoor, ik vond alleen dat je het moest weten.
Levendula
Na mij de zondvloed!
-
Arike
Voor mij is een transitie nadrukkelijk geen wedergeboorte...
Ik heb ook bewust geen nieuwe geboortekaartjes gemaakt!
Ik heb ook bewust geen nieuwe geboortekaartjes gemaakt!
"You try to forget but it's impossible
-
Paul
@Thegirl: thanks voor de info! Ik had het alleen via journaal gehoord, en met een half oor geluisterd.
Dat scheelt; kan ik in ieder geval mijn huidige emailadres houden!
Dat scheelt; kan ik in ieder geval mijn huidige emailadres houden!
-
Anon20180501
ipv bornagain zou je phoenix kunnen nemen.