Het is gebruikelijk dat een zorgverzekeraar een budget geeft voor 10x gelaat en 6x schaamstreek (laser)ontharing. Voor de vergoeding van vervolgbehandelingen moet je een nieuw budget aanvragen. Mijn ervaring is dat dit lastig is.
Weet iemand wat er gebeurt als ik nu naar een andere zorgverzekering overstap? Gaat mijn historie dan mee en sta ik dan voor hetzelfde probleem, of kan ik dan gewoon een nieuwe aanvraag doen voor 10x + 6x ? Voor de nieuwe zorgverzekeraar is mijn aanvraag 'nieuw' zou ik zeggen, maar misschien zit ik er naast en is dat systeem van budgetten op een of andere wijze 'centraal'.
Wie heeft ervaring of kennis te delen?
-x-
Nieuw budget ontharing bij switchen zorgverzekering
-
Lois
Nieuw budget ontharing bij switchen zorgverzekering
Life's what you make it! Please try to make all your dreams come true. Remember, this is your only life, so take this chance, with both hands.
-
Jennifer84
Re: Nieuw budget ontharing bij switchen zorgverzekering
Bij een overstap moet de nieuwe verzekeraar de beha deling van de vorige verzekeraar overnemen. Dus als je nog een paar behandelingen tegoed hebt dan zullen ze dat vergoeden. Ik moest wel even de machtiging van de vorige verzekeraar aan de nieuwe door mailen
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.