Pfoeah!

Nieuwsberichten
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Pfoeah!

Bericht door Aster »

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... plant.html" target="_blank

Ze wordt consequent hem en hij genoemd, ondanks uitleg...

Het zijn niet alleen vrouwen/mtf die slachtoffer worden van sili inspuitingen:

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... ghter.html" target="_blank
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Pfoeah!

Bericht door Paul »

Ja, dat 'hij' en 'hem' in dat artikel zijn niet echt begripvol van de schrijver.
Holden
Berichten: 321
Lid geworden op: 13 jul 2012, 01:15
Gender: Man

Re: Pfoeah!

Bericht door Holden »

Dat zie je ook vaak genoeg in de AD (mobiel app). Het schrijven van de correcte pronoun blijkt dus heel moeilijk te zijn....
Gebruikersavatar
Gwendolyn
Berichten: 457
Lid geworden op: 27 aug 2012, 00:29
Gender: Vrouw
Locatie: Stiens

Re: Pfoeah!

Bericht door Gwendolyn »

Behalve sensatie journalistiek, kan het zo zijn dat ondanks SRS, dat vermoedelijk heeft plaats gevonden, er nog geen officieel juridische geslacht wijziging plaats heeft gevonden.
Dan kan ik er wel inzien dat zij, de pers "hem" noemen ipv haar. Het is America, al is het hier ook niet veel beter...

Inderdaad, in Nederland is er veel sensatie journalistiek waarmee men etiket en fatsoen te buiten gaat. :fpalm: :evil: En verantwoordelijkheid even min. Met als gevolg, dat de massa die niet beter weet, of OOK zo denkt en dat toe juicht, hetgeen de journalisten voor schotel overnemen.

Gwendolyn
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Pfoeah!

Bericht door Aster »

Gwendolyn schreef:. Het is America

Gwendolyn
Nee, het is een artikel uit een UK krant....en eerlijk is eerlijk: als ik plannen had om mijn jukbeenderen, lippen, borsten of billen op te spuiten....en ik kwam bij zo'n 'arts' terecht.....dan zou ik gillend wegrennen.

Mijn idee van 'beauty' verschilt nogal met die van die 'artsen' en datzelfde geldt dus ook voor de 'arts' die die man met sili injecties in zijn piem om zeep geholpen heeft.
Gebruikersavatar
hX2eDVx3
Berichten: 345
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:34
Gender: Man

Re: Pfoeah!

Bericht door hX2eDVx3 »

Het is inmiddels wel bekend dat de Daily Mail een bloedhekel aan transseksuelen heeft. Een mooi artikeltje daarover is hier: http://www.thespoof.co.uk/news/spoof.cf ... =s1i104953" target="_blank
Gebruikersavatar
Gwendolyn
Berichten: 457
Lid geworden op: 27 aug 2012, 00:29
Gender: Vrouw
Locatie: Stiens

Re: Pfoeah!

Bericht door Gwendolyn »

Sorry, US of Uk, qua journalistiek niet veel verschil blijkbaar.

@ Marissa:
The story above is a satire or parody. It is entirely fictitious.
The Spoof is a fabricated satirical newspaper and comedy website published by Spoof Media Ltd.
The Spoof uses invented names in all its stories, except in cases when public figures are being satirized. Any other use of real names is accidental and coincidental.

Gwendolyn.

Men zegt: The truth is stranger than fiction. :?
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Pfoeah!

Bericht door Aster »

Gwendolyn schreef:Sorry, US of Uk, qua journalistiek niet veel verschil blijkbaar.

@ Marissa:
The story above is a satire or parody. It is entirely fictitious.
The Spoof is a fabricated satirical newspaper and comedy website published by Spoof Media Ltd.
The Spoof uses invented names in all its stories, except in cases when public figures are being satirized. Any other use of real names is accidental and coincidental.

Gwendolyn.

Men zegt: The truth is stranger than fiction. :?
I was about to say.....now, THAT is a spoof!! :lol:
Gebruikersavatar
hX2eDVx3
Berichten: 345
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:34
Gender: Man

Re: Pfoeah!

Bericht door hX2eDVx3 »

Gwendolyn schreef:Sorry, US of Uk, qua journalistiek niet veel verschil blijkbaar.

@ Marissa:
The story above is a satire or parody. It is entirely fictitious.
The Spoof is a fabricated satirical newspaper and comedy website published by Spoof Media Ltd.
The Spoof uses invented names in all its stories, except in cases when public figures are being satirized. Any other use of real names is accidental and coincidental.

Gwendolyn.

Men zegt: The truth is stranger than fiction. :?
Dat lijkt me duidelijk ;) Maar goede humor is op waarheid gebaseerd lijkt me.