Komt een mens bij de dokter

Nieuwsberichten
Plaats reactie
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Komt een mens bij de dokter

Bericht door Emma »

Staat al een tijdje online en wie me volgt op social media wist er al van: Women Inc, COC en Rutgers zijn de campagne "Komt een mens bij de dokter" gestart over passende zorg voor vrouwen en LHBTI personen.

Ik heb meegewerkt aan een podcast, die is uitgedraaid op een betere weergave van het 'verplichte' levensverhaal dan ik ooit zelf had kunnen schrijven.

https://www.komteenmensbijdedokter.nl/p ... -einddoel/
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
AstroNoud
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 aug 2017, 23:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Gelderland

Re: Komt een mens bij de dokter

Bericht door AstroNoud »

Net tijdens het maken van huiswerk deze podcast geluisterd. Heel mooi en respectvol gemaakt en erg interessant om te luisteren. Weer veel van kunnen leren
I will not yield!
Dante
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 nov 2018, 12:28
Gender: Non-binair

Re: Komt een mens bij de dokter

Bericht door Dante »

Bedankt voor het delen!
Mooi levensverhaal en ik vond het op de een of andere manier ook rustgevend om naar te luisteren.
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Komt een mens bij de dokter

Bericht door Jeste »

Toevallig (nou ja, niet helemaal toevallig, want via de Facebookpagina van Transvisie kwam ik bij deze podcast) had ik vandaaag geluisterd. Het was goed gedaan. Daarbij vond ik het leuk dat Angelique Houtveen deze podcast maakte. Deed mij even terugdenken aan de tijd dat ik zelf in een zoekproces zat, inmiddels alweer zo'n 8 jaar geleden en vaak aan het nadenken was met op de radio een nachtprogramma van Angelique Houtveen.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Plaats reactie