Ik had heel veel gedoe met mijn behandelaar: hij kwam te laat, kwam afspraken en beloftes niet na, praatte alleen over zichzelf, zei een afspraak af omdat hij een nacht had doorgewerkt, vergat de volgende afspraak, vergat een belafspraak en naar aanleiding van mijn vraag om een nieuwe behandelaar maakten we een belafspraak. Hij belde een halfuur te laat.
Eind december zou hij de deskundigenverklaring en second opinion regelen. Dit heb ik eind maart zelf gedaan. (Na een boze mail had ik het beide binnen een week.)
Doorverwezen naar de endo maar de wachtlijst was inmiddels opgelopen tot 6+ maanden. Daarvan zijn er nu 2 voorbij maar kwam er gister achter dat ik niet op die lijst sta.
Psychiater van de second opinion is zo van "het secretariaat heeft het naar jou opgestuurd."
Ja dat is dus niet zo en ze zouden het naar het HAGA sturen.
Psychiater zei nu: "vervelend. Ik laat het ze nog een keer opsturen."
Joeeeeee heel vervelend dat ze mensen extra laten wachten, mensen somber en suicidaal maken, kwetsbare mensen aan hun lot overlaten... Ja heeeeel vervelend wel.
Ik gebruik 'vervelend' als ik mn teen stoot of als er een kind jankt ofzo. Dit is gewoon echt slecht. Ook niks van excuses.
6+ maanden wachten is lang maar ik was zo van:
"Wow de afgelopen twee maanden gingen echt snel, wat fijn."
En toen kwam het leven om de hoek:
"Wat positiviteit? Gatver. Nog meer teleurstelling en wachten voor jou!"
Dankjewel als je dit helemaal hebt gelezen

Verstuurd vanaf mijn FP2 met Tapatalk