Tinkebell de "kunstemakeres"

Pas ik nou in een hokje of niet?
Silvia_weg
Berichten: 153
Lid geworden op: 04 apr 2012, 19:29
Gender: Anders

Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Silvia_weg »

Vanavond bij Pauw en Witteman toevallig de kunstemakeres Tinkebell gezien...je weet wel....dat meisje dat haar eigen kat heeft gevild en vermoord om n handtas van te maken en honderden kuikentjes door de versnipperaar wilde halen...
Dit valt zogezegd onder "kunst" maar in werkelijkheid doden alleen psychopatische moordenaars in spe hun katten om ze vervolgens te villen en als decoratie te gebruiken...

Nou nu is ze dus bij wijze van goede daad naar de filipijnen afgereisd om de prostitutie te "bestuderen" aldaar...
Wat bleek...twee minderjarige meisjes kwamen op haar af in n seksclub omdat ze haar voor potentiele klant aanzagen en wat zegt ze....?

"ik had natuurlijk in hun ogen net zo goed een man kunnen zijn want in de fillipijnen zijn een hoop omgebouwde mannen of ladyboys"

Want blijkbaar betalen alleen mannen voor seks in haar beleving...

En nee hoor...die twee minderjarige meisjes zagen haar natuurlijk niet aan voor de wanhopige lesbienne die ze ongetwijfeld is (eindelijk eens geen penetratie)

nee...Die twee minderjarige meisjes hoopten natuurlijk op een shemale met 20 cm ....

Ik ken geen enkele shemale ter wereld die hoeft te betalen voor seks...(wanhopige lesbiennes echter....?)

Dit verraad haar narcistische psychopatische persoonlijkheid en haar continue verlangen naar aandacht...negatief of niet...

Ik ken nog iemand met n snorretje die aan het moorden is gegaan omdat bleek dat hij geen talent had op de kunstacademie...

Tinkebell doet me aan hem denken...
Laatst gewijzigd door Silvia_weg op 27 sep 2012, 02:35, 5 keer totaal gewijzigd.
Silvia_weg
Berichten: 153
Lid geworden op: 04 apr 2012, 19:29
Gender: Anders

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Silvia_weg »

uitzendinggemist.nl/afleveringen/1291763

link naar de uitzending
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Anon20180501 »

Ken je de uitdrukking 'Godwin', Silvia?

Dat betekent; Naarmate online-discussies langer worden nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de nazi's en de benaderingswijze van Hitler.

Hier zit een zekere waarheid in maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat men een godwin-bruggetje weet te verzinnen in een enkele post die begint met een niet al te diervriendelijke en 'vermoedelijk geesteszieke'* kunstenares. Wist je dat Hitler ook dol was op herdershonden? Je zou er maar een hebben. ;) ;)

*ziek is het wel maar of ze een narcistische psychopatisch persoonlijkheid is weet ik niet. Ik weet zelfs niet of Hitler dat was, over Anders Breivik zijn de meningen ook verdeeld tewijl men het op het eerste gezicht wel zou denken. :? :?

Ergens moet ik er wel om lachen hoor dat je het voor elkaar kreeg ware het niet dat we het hier hebben over de zwartste periode van de vorige eeuw. Een wrang lachje dan maar.

Liefs, Daniela
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Anon20180501 »

Dieronvriendelijk en ziek neem ik terug, ik heb nu het interview gezien. Ze toont alleen aan hoe hypocriet wij bezig zijn wat betreft de nederlandse verontwaardiging en afkeuring van het leed dat dieren in andere landen zou worden aangedaan. Ik kan niet anders dan haar gelijk geven en haar acties waarderen.
Narcitisch? Nee! Ze zet zich belangeloos in voor anderen en om dat te kunnen verwezelijken geeft ze zich bloot waarvan de opbrengst gaat naar hulpbehoevenden.

Liefs, Daniela
Silvia_weg
Berichten: 153
Lid geworden op: 04 apr 2012, 19:29
Gender: Anders

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Silvia_weg »

Daniela schreef:Dieronvriendelijk en ziek neem ik terug, ik heb nu het interview gezien. Ze toont alleen aan hoe hypocriet wij bezig zijn wat betreft de nederlandse verontwaardiging en afkeuring van het leed dat dieren in andere landen zou worden aangedaan. Ik kan niet anders dan haar gelijk geven en haar acties waarderen.
Narcitisch? Nee! Ze zet zich belangeloos in voor anderen en om dat te kunnen verwezelijken geeft ze zich bloot waarvan de opbrengst gaat naar hulpbehoevenden.

Liefs, Daniela
Ik vind haar te oninteressant om er verder aandacht aan te besteden...zij vindt zichzelf kunstenaar..terwijl ze in werkelijkheid activiste is...maar eentje die dmv provocatie ZELF in de belangstelling wil staan en NIET omdat ze nobel is...
Ze spreekt aan de lopende band haar minachting uit tov "geitewollensokkentypes" en noemt de bedreigingen die ze kreeg na het vermoorden van haar kat " geweldadige dierenactivisten"
Nee zij is niet bezig met het helpen van die twee meisjes uit de filipijnen...ze wil er zogezegd mee aantonen hoe onzinnig hulp bieden is...een mooie reden om weer in de narcistische belangstelling te staan door een kalander met naaktfoto's van zichzelf te laten maken...

Maar natuurlijk is het vaak zo dat alles met n vagina bewonderd wordt :-P door bepaalde groepen mensen...
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Anon20180501 »

Ik kan paginas met vaginas volschrijven waar ik ethisch gezien niet zo'n hoge dunk van heb. Dus niet esthetisch. ;)

Waarom ik overtuigd ben van haar goede bedoelingen kan ik 123 niet verklaren, ze komt bij mij niet over als iemand die zichzelf ophemelt ten koste van anderen.

Hier laat ik het ook maar bij.

Liefs, Daniela
Minne
Berichten: 186
Lid geworden op: 04 aug 2012, 10:29
Gender: Trans FtM

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Minne »

Silvia schreef:
En nee hoor...die twee minderjarige meisjes zagen haar natuurlijk niet aan voor de wanhopige lesbienne die ze ongetwijfeld is (eindelijk eens geen penetratie)

nee...Die twee minderjarige meisjes hoopten natuurlijk op een shemale met 20 cm ....

Ik ken geen enkele shemale ter wereld die hoeft te betalen voor seks...(wanhopige lesbiennes echter....?)
Mijn mening over dat meisje terzijde...moet dit nou? Wat zou het nou uitmaken of ze lesbisch is? Als je dr niks vind, vind dr dan niks gebaseerd op wat ze doet en zegt, dit soort dingen zijn gewoon niet nodig. Zijn er niet aardig wat lesbische dames op dit forum? Het is alsof je wil zeggen 'Ze maakt katjes dood, ze is narcistisch, ze doet me aan Hitler denken en ze is OOK NOG eens lesbisch!' Je betoog was ook wel duidelijk zonder die steek naar lesbische meiden, wanhopig of niet.
Silvia_weg
Berichten: 153
Lid geworden op: 04 apr 2012, 19:29
Gender: Anders

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Silvia_weg »

nou je leest wat je wilt lezen...ik heb niets tegen lesbiennes...wel iets tegen meisjes die denken voor shemale aangezien te worden wanneer ze vrouwelijke "aandacht" krijgen...(en denken intelligent te zijn)

Bovendien is ze volgens mij niet eens lesbisch...maar getrouwd met een man.
Minne
Berichten: 186
Lid geworden op: 04 aug 2012, 10:29
Gender: Trans FtM

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Minne »

uh...er staat letterlijk 'de wanhopige lesbienne die ze waarschijnlijk is'. Dat is niet lezen wat ik wil lezen, dat staat er.
Gebruikersavatar
Zef
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2012, 21:33
Gender: Transgender

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Zef »

Ik meen me te herinneren dat haar kat ziek was en dat ze 'm daarom doodde. Hoe dan ook, haar punt was geloof ik dat mensen tassen en kleding van leer dragen maar dat als zo'n knuffelbaar huisdier tot tas wordt gemaakt, dan worden er opeens mensen boos.

Wat de kuikens in de shredder betreft: kuikens worden in de pluimvee-industrie massaal door de shredder gehaald. Daar zegt/doet ook niemand wat aan maar als die kunstenares dan kuikentjes door de shredder wil halen, komt de dierenbescherming er opeens bij.

Tsja, dat vind ik toch apart en ik begrijp haar punt ook al vind ik het geen prettig figuur.