Tinkebell de "kunstemakeres"

Pas ik nou in een hokje of niet?
Silvia_weg
Berichten: 153
Lid geworden op: 04 apr 2012, 19:29
Gender: Anders

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Silvia_weg »

Sietse schreef:uh...er staat letterlijk 'de wanhopige lesbienne die ze waarschijnlijk is'. Dat is niet lezen wat ik wil lezen, dat staat er.

waarom betrek je dit op jezelf/trek je dit zo aan?
je kunt ook een wanhopige hetero zijn of homo...zie het probleem niet...
lange tenen zeker.
Silvia_weg
Berichten: 153
Lid geworden op: 04 apr 2012, 19:29
Gender: Anders

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Silvia_weg »

Zef schreef:Ik meen me te herinneren dat haar kat ziek was en dat ze 'm daarom doodde. Hoe dan ook, haar punt was geloof ik dat mensen tassen en kleding van leer dragen maar dat als zo'n knuffelbaar huisdier tot tas wordt gemaakt, dan worden er opeens mensen boos.

Wat de kuikens in de shredder betreft: kuikens worden in de pluimvee-industrie massaal door de shredder gehaald. Daar zegt/doet ook niemand wat aan maar als die kunstenares dan kuikentjes door de shredder wil halen, komt de dierenbescherming er opeens bij.

Tsja, dat vind ik toch apart en ik begrijp haar punt ook al vind ik het geen prettig figuur.
Het punt wat ze probeert te maken is zeker wel te begrijpen en zelfs sympathie voor te hebben...het probleem is alleen dat ze provoceert om in de belangstelling te staan als"kunstenares" ipv dat ze werkelijk iets wil veranderen...
Ze maakt geen kunst...daarvoor moet je een penseel oppakken of een muziekinstrument..

Zij is typisch iemand van mijn generatie...grote mond maar ze kunnen niks...

In het meest gunstige geval is ze een extreme en geweldadige dierenactiviste, maar dat is ze ook niet omdat zij haar vijanden zo noemt...en de mensen die haar bekritiseren zijn niet hypocriet...zij is dat...

omdat ze
a) geen kunstenares is en geen talent heeft
b) omdat ze provoceert om op n goedkope manier bekendheid te krijgen en de aandacht op zich te vestigen
c) net doet alsof ze hier goede bedoelingen mee heeft terwijl het allemaal om haar draait...niet om de dieren..

Bovendien ben je indd behoorlijk ziek als je je eigen kat waar je jaren mee leeft de nek met eigen handen om kunt draaien...terwijl het beest gewoon n spuitje kan krijgen...dan ben je behoorlijk ziek vind ik..
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Aster »

Daniela schreef:. Wist je dat Hitler
Adolf H. was een overtuigd en strikt vegetariër.
Gebruikersavatar
Zef
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2012, 21:33
Gender: Transgender

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Zef »

Aster schreef:
Daniela schreef:. Wist je dat Hitler
Adolf H. was een overtuigd en strikt vegetariër.
Overtuigd en strikt dat zou kunnen maar het motief is niet helemaal duidelijk, er zijn bronnen die stellen dat het vanwege problemen met zn stoelgang was.

Sylvia ik snap je punten ja. Ik vind haar ook behoorlijk gestoord maar ik heb liever dat ze dierenleed onder de aandacht brengt dan dat ze iets compleet nutteloos zou verzinnen om te shockeren.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Anon20180501 »

Je zou maar vegetarier zijn, Aster.
Gebruikersavatar
Gwendolyn
Berichten: 457
Lid geworden op: 27 aug 2012, 00:29
Gender: Vrouw
Locatie: Stiens

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Gwendolyn »

Mensen, wat is er nou zo belangrijk aan dat ...um.. mens, dat wij er hier over praten? Niet bepaald iets om vrolijk van te worden. Is zij een transseksueel, of transgender?
Ok, als ze zich kunstenares noemt, vind ik dat van wat ieder geschreven heeft zeker niet op zijn plaats, dan maar "activiste".

Gwendolyn
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Barbarella »

ze ziet er leuk uit, ze laat mensen op een andere manier naar zaken kijken en ze heeft actie voeren tot kunst verheven. Leuk mens voor op televisie maar ik wil haar niet perse in mijn vriendenkring.
Ik wil graag een tas van een kat die op Hitler lijkt
http://www.catsthatlooklikehitler.com/c ... igmiaow.pl" target="_blank
Na mij de zondvloed!
Gebruikersavatar
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Laurens2 »

Levendula schreef:ze ziet er leuk uit, ze laat mensen op een andere manier naar zaken kijken en ze heeft actie voeren tot kunst verheven. Leuk mens voor op televisie maar ik wil haar niet perse in mijn vriendenkring.
Ik wil graag een tas van een kat die op Hitler lijkt
http://www.catsthatlooklikehitler.com/c ... igmiaow.pl" target="_blank
Adolf Kitler, hoe verzinnen ze het :lol:
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Anon20180501 »

Gwendolyn schreef:Mensen, wat is er nou zo belangrijk aan dat ...um.. mens, dat wij er hier over praten? Niet bepaald iets om vrolijk van te worden. Is zij een transseksueel, of transgender?
Ok, als ze zich kunstenares noemt, vind ik dat van wat ieder geschreven heeft zeker niet op zijn plaats, dan maar "activiste".

Gwendolyn
Wat kunst is en of een kunstwerk mooi is daar zijn de meningen sinds mensenheugenis over verdeeld, Gwendolyn. 1 ding hebben (uit-, ver-)beeldende artiesten gemeen denk ik, het zijn allemaal creatievelingen. Je zou Katinka dus een creatieve activiste kunnen noemen. :)

Ik vind niet dat we het alleen over de leuke dingen van het leven hoeven te hebben of alleen over issues die gerelateerd zijn aan genderdysforie. Die issues zijn overigens niet altijd om vrolijk van te worden. Er is en gebeurt meer naast onze problematiek en dat is maar goed ook. Het is niet goed voor ons om onszelf af te sluiten van de rest van de wereld(-gebeurtenissen). Dan praten we in principe over een kokervisie en dat heeft een nadelige invloed op onze ontwikkeling in de breedte.
Het is ook zo dat we elkaar beter leren kennen als we onderwerpen bespreken die niet direkt gerelateerd zijn aan genderdysforie. Onze visie op elk willekeurig onderwerp helpt een ieder alle reacties van de anderen juist te interpreteren en te begrijpen. ;)

Liefs, Daniela
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6823
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Tinkebell de "kunstemakeres"

Bericht door Eva »

Entartete Kunst...? Oeps, solly!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)