'Waar voor zijn geld?'

Nieuwsberichten
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

'Waar voor zijn geld?'

Bericht door Aster »

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... d-man.html" target="_blank

Na 13 jaar huwelijk wel te verstaan. Something smells fishy here.


Treffend commentaar onder het artikel:
She was not very glamorous. I bet he opens beer bottles with those teeth.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: 'Waar voor zijn geld?'

Bericht door Anon20180501 »

Ik vraag me af of deze man het werkelijk nooit geweten heeft, Aster. Dat hoeft niet te zijn omdat zij het nooit verteld heeft. Hoe perfect ook de de srs uitgevoerd en hoe fortuinlijk ook haar lichaam gevormd, haar stem klinkt en haar vrouwlijkheid er van af spat, altijd is er wel iets dat je verraad. In haar verhalen over haar leven dat ze uiteraard met haar manlief heeft besproken, eventueel door contacten die hij heeft gehad met familie en oude bekenden van haar uit haar vaderland of in de brieven die ze met hen heeft uitgewisseld, een versprekingkje tijdends een dronken jolige bui of tijdens een echtelijke ruzie... vul maar aan.
Ik denk ook dat hij dit verhaal ophangt in een poging om begrip en bijval te krijgen en de werkelijke aanleiding voor de moord een heel andere is. Scripts genoeg.

En hierom wil ik dat mijn eventuele toekomstige vaste partner, mocht dat toch een man zijn, op de hoogte is van mijn verleden. Niet alleen omdat je niet van tevoren weet hoe die man zal reageren als hij er later achterkomt maar ook om hem een kans te geven zicht te bezinnen en om het er met zijn familie en vrienden over te hebben, om een relatie aan te gaan zonder geheimen voor elkaar en dat die persoon weet dat ik hem moet teleurstellen mocht die later kinderen willen. (in mijn geval, met mijn leeftijd, natuurlijk niet iets wat veel en snel zal voorkomen :) )

Liefs, Daniela