Voorlichtingsavond VU deel 2

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Kim-NL
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 sep 2012, 23:48
Gender: Trans MtF

Voorlichtingsavond VU deel 2

Bericht door Kim-NL »

Op de voorlichtingsavond van de VU vertelde ze dat er binnenkort weer een voorlichtingsavond gaat plaatsvinden. Deze zal specifiek gaan over de operaties.
Ik meen dat ze datums gaven maar ik zat op dat moment ff niet op te letten :roll: Weet iemand hier iets meer over? En wie denkt dat hij of zij er heen gaat?

XX Kim
Gebruikersavatar
Tyler
Berichten: 381
Lid geworden op: 08 mei 2012, 10:47
Gender: Trans FtM
Locatie: Leiden

Re: Voorlichtingsavond VU deel 2

Bericht door Tyler »

Ik heb geen data gehoord, niet concreet iig. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ik zin heb om daar heen te gaan. Dat soort medisch gepraat is niets voor mij. Daar naast heb ik al alle informatie die ik nodig heb op dit moment aangezien ik voorlopig alleen de bovenkant gefikst wil hebben en dat is vrij simpel.
Gebruikersavatar
Gabriël
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 jun 2012, 16:28
Gender: Androgyne

Re: Voorlichtingsavond VU deel 2

Bericht door Gabriël »

Als ik me goed herinner werd er gezegd dat ze ergens in begin December zouden plaatsvinden. (maar ze hadden geen precieze datum in December genoemd)

Ik ga er niet heen. Ik wil alleen mijn borsten en baarmoeder eruit hebben en daar weet ik al wel het een en ander vanaf. En aangezien de penisconstructie veel moeilijker is en 2 varianten heeft, ben ik bang dat ze daar vooral bij het FtM praatje op focussen, en dat is voor mij niet interessant.
Gebruikersavatar
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

Re: Voorlichtingsavond VU deel 2

Bericht door Laurens2 »

Er is nog geen exacte datum vermeld, maar mij lijkt dat je wel een brief zult ontvangen wanneer deze plaatsvindt. Anders even de agenda van het VUmc in de gaten houden.

Ik ben trouwens ook niet van plan om te gaan omdat ik daaronder (nog) geen operatie wil hebben. Kan me dus aansluiten bij de 2 bovenstaande comments.
Gebruikersavatar
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

Re: Voorlichtingsavond VU deel 2

Bericht door Laurens2 »

Datums zijn bekend:

Voorlichting Genitale Chirurgie Transvrouwen
21 November 2012

Voorlichting Genitale Chirurgie VM
11 december 2012

Iedere vrouw is welkom 21 november en mannen 11 december alleen die van de real life fase (laatste fase). Maar ik was toch niet van plan te gaan.
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Voorlichtingsavond VU deel 2

Bericht door J1nny »

Hmmm, ik ben er wel de 21ste.