Na aanleiding van Eva's onderwerp leek het me een goed idee om alle bekende contactgroepen (praatgroepen, café avonden, etc... voor transgenders) van de Benelux eens te gaan oplijsten zodat we een mooi overzicht krijgen met contactgegevens voor mensen die op zoek zijn naar een dergelijke zelfhulpgroep.
Ik ken ze niet allemaal, dus ik zou aan jullie willen vragen om de groepen die jullie kennen te posten in dit onderwerp met hun locatie en website. Voor het overzicht zal ik ze dan toevoegen in dit bericht.
Een maand of zo geleden (misschien een paar) werd er gesproken over transgender buddies. Dat zou misschien opgezet worden als er voldoende belangstelling voor zou zijn. Weet iemand hoe dat gelopen is?
Een maand of zo geleden (misschien een paar) werd er gesproken over transgender buddies. Dat zou misschien opgezet worden als er voldoende belangstelling voor zou zijn. Weet iemand hoe dat gelopen is?
Sinds enige tijd is er ook een aparte mannengroep bij Transvisie Rotterdam.
Over de buddies weet ik niets.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Weet iemand of er ook iets in zeeland te vinden is? ik woon daar en ik wil graag ook in contact komen met lotgenoten (om het zo maar even te noemen)
Ik vind het zo jammer dat alles altijd zo ver weg is!