Bakkebaarden onder pruik verbergen

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2020, 00:26
Gender: Man
Locatie: Twente / Salland

Bakkebaarden onder pruik verbergen

Bericht door Johan »

Hallo allemaal,
Mijn bakkebaarden zijn eigenlijk heel kort, de haren boven mijn oren een beetje opgeschoren. Wanneer ik een pruik draag vallen de haren hier overheen, echter met een beetje wind waaien de lokken op en zie je nog net de bakkebaarden.

Ik heb geprobeerd dit met speldjes te voorkomen, maar heb eigenlijk niet op de goede plek houvast door de opgeschoren haren in de buurt van mijn bakkebaarden. Gevolg is dat de lokken welliswaar vaster zitten, maar nog steeds kunnen opmaken. Merk dat me dit onzeker maakt.

Heeft iemand nog tips wat ik hieraan kan doen?
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2949
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: 1 juni Noresund Norge

Re: Bakkebaarden onder pruik verbergen

Bericht door Marica »

Is je eigen haar dezelfde kleur als je pruik? Dan zou je je haar langer moeten laten groeien en laten blenden met je pruik, of je zet het dan wel vast met een speldje. Ik heb zelf geen pruik, maar misschien heb je er iets aan.

De pruikdragers die ik ken hebben allemaal een kaal hoofd, misschien is dat een idee?

Misschien denk je dat het heel erg opvalt. Ik zeg je dat mensen het niet eens zal opvallen. Mijn haardos is best wel uitgedund, en ik moet best wel oppassen als ik een staartje draag ik die niet te strak trek want dan valt de beperkte dekkingsgraad erg op. Ik zie mijzelf dan in de spiegel en twijfel best wel, maar mijn vrouw zegt dat het prima zit. Bovendien, niemand is perfect, we hebben allemaal wel wat.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
ReneeCross
Berichten: 244
Lid geworden op: 03 okt 2018, 09:45
Gender: Trans MtF
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Bakkebaarden onder pruik verbergen

Bericht door ReneeCross »

Net wat eerder is gezegd....de meeste mensen zijn vooral met andere zaken bezig waardoor het ze niet opvalt. Wees zelfverzekerd en straal dit uit. Kin omhoog borsten vooruit en ben lekker jezelf. Moet je eens zien hoe mensen je dan zien.
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2020, 00:26
Gender: Man
Locatie: Twente / Salland

Re: Bakkebaarden onder pruik verbergen

Bericht door Johan »

Bedankt voor jullie reacties. Inmiddels krijg ik de lokken iets beter vast met langere spelden in combinatie met een haarnetje. Ik zal proberen er minder mee bezig te zijn: kin omhoog, borsten vooruit :-)
Gebruikersavatar
ReneeCross
Berichten: 244
Lid geworden op: 03 okt 2018, 09:45
Gender: Trans MtF
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Bakkebaarden onder pruik verbergen

Bericht door ReneeCross »

Johan schreef:Bedankt voor jullie reacties. Inmiddels krijg ik de lokken iets beter vast met langere spelden in combinatie met een haarnetje. Ik zal proberen er minder mee bezig te zijn: kin omhoog, borsten vooruit :-)
Juist. Dat doe je goed hihi. Succes. Afbeelding