Help ons met jouw verhaal

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Gesloten
Marthe en Kyra
Gast

Help ons met jouw verhaal

Bericht door Marthe en Kyra »

Hallo allemaal,
Wij zijn Marthe en Kyra en zitten in 6 vwo, in Ommen.
Voor ons profielwerkstuk over hormonen en de transitie van transgenders zoeken wij een transgender die ervaringen hierover wil delen met ons. Zo kunnen we ons profielwerkstuk, het theoretische, menselijker maken.
Wij hopen dat iemand hiervoor open staat, alvast bedankt!

Voor contact: [email protected]
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Help ons met jouw verhaal

Bericht door Marica »

mail gestuurd

Als je meer wilt weten, laat het mij weten
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
SamRotterdam
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 jun 2020, 12:51
Gender: Trans FtM

Re: Help ons met jouw verhaal

Bericht door SamRotterdam »

Ik zou hier ook niet op ingaan want ze zoeken een ding , niet een mens . het is transgender mensen ipv transgenders en jullie zoeken "een transgender " en Marica die dan heeft gereageerd , waarom eigenlijk . Voor een paar kids die makkelijk willen scoren met een popiejopie topic maar te lui zijn om ff wat te lezen zodat ze begrijpen dat transgender een bijvoegelijk naamwoord is en dat er dus nog iets achter moet zoals , transgender man of transgender vrouw . Waarom gaan we daar eigenlijk nog op in , want dat werkstuk wordt toch bullshit en de hypocrisie "menselijker maken "voor wie , voor jullie , ding Marthe en ding Kyra ?
Ancient Soul | Futuristic Mind
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Help ons met jouw verhaal

Bericht door Alice »

SamRotterdam schreef: 11 nov 2020, 23:47 Ik zou hier ook niet op ingaan want ze zoeken een ding , niet een mens . het is transgender mensen ipv transgenders en jullie zoeken "een transgender " en Marica die dan heeft gereageerd , waarom eigenlijk . Voor een paar kids die makkelijk willen scoren met een popiejopie topic maar te lui zijn om ff wat te lezen zodat ze begrijpen dat transgender een bijvoegelijk naamwoord is en dat er dus nog iets achter moet zoals , transgender man of transgender vrouw . Waarom gaan we daar eigenlijk nog op in , want dat werkstuk wordt toch bullshit en de hypocrisie "menselijker maken "voor wie , voor jullie , ding Marthe en ding Kyra ?
SamRotterdam schreef: 19 jun 2020, 14:10 Hallo ik ben Sam,
Ik ben hier om misschien mijn pareltjes van wijsheid rond te strooien ,
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Help ons met jouw verhaal

Bericht door Jer158 »

Alice schreef: 12 nov 2020, 00:17
SamRotterdam schreef: 19 jun 2020, 14:10 Hallo ik ben Sam,
Ik ben hier om misschien mijn pareltjes van wijsheid rond te strooien ,
:lol:
Hung her from the branches of a mango tree
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Help ons met jouw verhaal

Bericht door Citizen Erased »

SamRotterdam schreef: 11 nov 2020, 23:47 Ik zou hier ook niet op ingaan want ze zoeken een ding , niet een mens . het is transgender mensen ipv transgenders en jullie zoeken "een transgender " en Marica die dan heeft gereageerd , waarom eigenlijk . Voor een paar kids die makkelijk willen scoren met een popiejopie topic maar te lui zijn om ff wat te lezen zodat ze begrijpen dat transgender een bijvoegelijk naamwoord is en dat er dus nog iets achter moet zoals , transgender man of transgender vrouw . Waarom gaan we daar eigenlijk nog op in , want dat werkstuk wordt toch bullshit en de hypocrisie "menselijker maken "voor wie , voor jullie , ding Marthe en ding Kyra ?
Ach gut, de arme kinders doen aan transgendermenschenschennis.

Image
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen
Contacteer:

Re: Help ons met jouw verhaal

Bericht door MichelleB »

Transgendermenschenschennis past niet op mijn Scrabble bord denk ik.
Overigens, wees anders blij dat de volgende generatie interesse toont?
-Life is a work in progress-
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Help ons met jouw verhaal

Bericht door Emma »

Mensen opvoeden over terminologie mag best, al is het een beetje jammer dat we de terminologie zelf elk halfjaar omgooien. Als forumbeheer hebben we nog nooit klachten gehad over de ondertitel van het forum (zie helemaal boven rechts, als je scherm breed genoeg is tenminste).

Mensen afbranden over terminologie vind ik persoonlijk te ver gaan. Ook bij het woord 'ombouwen' blijf ik vriendelijk doch resoluut, tenzij iemand het echt denigrerend bedoelt. Dan ben ik onverbiddelijk.

Overigens zijn bakkers, dokters, Tilburgers, demonstranten en vegetariërs ook mensen en geen dingen. Ik zie geen taalkundig verschil met 'transgenders'.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen
Contacteer:

Re: Help ons met jouw verhaal

Bericht door MichelleB »

Tilburgers is twijfel
(Mag ik zeggen, ik ben er een)
-Life is a work in progress-
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Help ons met jouw verhaal

Bericht door Marica »

TilburgSter, dat ben je :hug:
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gesloten