Ben inmiddels de 50 gepasseerd en sta nog steeds met beide benen in het drijfzand.
Als ik verhalen lees over ffs, srs etc droom ik weg en droom ik dat ik aan de beurt ben.
Ben niet gelovig maar praat elke avond richting de hemel en vraag overleden dierbaren om hulp.
Bij het naar bed gaan val ik uitsluitend in slaap met een verhaal dat mijn proces loopt en loopt.
Ik begin langzamerhand door te draaien maar buiten mijn sociale contacten op het web is er niemand die me begrijpt.
Sterker....ze willen het niet begrijpen, mijden expres programma's als hij is een zij enz.
Nu heb ik ook complexe ptss wat het niet makkelijker maakt, niet voor mij en niet voor mijn omgeving.
Heb een gezin die het niet accepteert, heb relatief moderne ouders die het toch ook niet willen snappen (tja enig kind) en op mijn werk hmmm. Is een absolute no go. Laatstgenoemde ben ik overigens bijna vanaf maar er zijn vast anderen die ook in hetzelfde schuitje zitten of hebben gezeten.
Ik weet het af en toe echt niet meer en wil ook gelukkig zijn.
Sorry voor de klaagzang en sommigen zullen roepen....gewoon doorzetten maar ik block mezelf keer op keer