Nieuwe chat! Zie dit topic.

Kleding verhuur Victoriaans, burlesque lolita gothic

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

Kleding verhuur Victoriaans, burlesque lolita gothic

Bericht door Aris »

Aangezien ik best heel veel vrouwen kleding heb in aparte stijlen zo als:
Victoriaans, Burlesque, Gothic, Lolita, enz enz
En ik vanuit vrienden vaak de vraag krijg of ze wat mogen lenen.
heb ik het er met mijn vriendin over gehad om die aparte kleding te gaan verhuren.
Ik vind dat het voor iedereen mogelijk moet zijn eens iets aparts te dragen op feest en zo, maar je gaat nooit van die dure kleding kopen voor maar 1 keer, ten zij het bruiloft is of zo.
Ik ga het dus laagdrempelig houden wat prijzen betreft, maar zal wel een borg vragen, in overeenstemming met wat er gehuurd gaat worden.
Ik heb aan het huis een grote garage, als er genoeg animo voor is wil ik die gaan inrichten al kledingverhuur, pasruimte en winkeltje, en kijk dan wel wat er verder bij komt kijken, eventueel make up lijn en zo er bij.
maten wat ik nu heb hangen is veelal 38-40-42 M en L als er genoeg interesse voor is wil ik dat wel gaan uitbreiden naar grotere maten, S en zo zal niet zo veel vraag naar zijn denk ik

De vraag is dan ook, is hier op dit forum en verder naar buiten interesse voor ?
Zal zsm een link naar de foto,s plaatsen, moet nog aantal op de foto zetten
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Kleding verhuur Victoriaans, burlesque lolita gothic

Bericht door Freetouch »

Mooi, stuur je wel ff een pm-etje...
“good enough”
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Kleding verhuur Victoriaans, burlesque lolita gothic

Bericht door Venka »

Leuk initiatief Aris,helaas niet voor mij weg gelegd ondanks dat ik jouw kleding heel leuk vind en ook graag jouw foto,s mag zien.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Kleding verhuur Victoriaans, burlesque lolita gothic

Bericht door Anon20210626 »

Dat klinkt heel erg leuk en ik ben zeker geïntresseerd.
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

Re: Kleding verhuur Victoriaans, burlesque lolita gothic

Bericht door Aris »

ik zal julie op de hoogte houden, ik had alles al klaar willen hebben maar er bis helaas wat vertraging geweest in de verbouwing, hoop het binnen 2 maanden in orde te hebben hier achter :)
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding