Kinderwens

Psychologen en procedures
Nomey
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 okt 2020, 22:00
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: .

Kinderwens

Bericht door Nomey »

Hi

Ik heb al een paar topics gelezen via de zoekbalk en toch start ik een onderwerp.

Momenteel is het roerig bij ons thuis
2020 staat toch wel op nr 1 van meest dynamische jaren tot nu toe van de 13.

Los van corona, babietje en dagelijkse leven heb ik ook wat olie op het vuur gegooid door te vertellen dat ik mij vrouw voel en dat wil uitzoeken.
Oke dat was oktober 2019.
We zijn nu op t punt dat we discussies krijgen over t aantal paar schoenen, maar er zit natuurlijk meer achter.

Ik ben langzaam aan t veranderen. Zo snel als mn haar groeit zeg maar gerust, maar ik doe bewust langzaam. Ik ben al 20 jaar over datum dus kan t er wel bij hebben, olus de impact is enorm op ons thuisje.

Naast de veranderingen zijn er ook nog altijd onze plannen voor het leven. We willen groter wonen. Ja pak je nog een hypotheek of niet want ze weet niet of zij met een vrouw kan leven, als ik die vrouw ben. Maar weg wil ze niet. De liefde is sterk maar niet onbreekbaar en dat snap ik.

En dan komt het. Nemen we er nog eentje bij?
Zij wil wel. Ik ook. Maar moet mezelf toch wel op een rijtje hebben. We hebben er al een aantal trouwens dus op zich komen we geen kinderen tekort. Echter sinds ik open ben voor mn gevoelens, ervaar ik alles zo anders! Ben voor t eerst verliefd op de baby, en er gebeurde van alles in mij tijdens de zwangerschap. Voorheen kon ik nooit zo open te zijn voor mijzelf.

Lang verhaal weer, maar eigenlijk vraag ik mij af of er meer mensen zijn die voor deze keuze hebben gestaan.
Gaan we door
Komt er (nog) een baby

Bovenal, leef je samen door tot je echt op t punt komt dat je niet meer verder kunt?