Wordpress expert gezocht voor TRANS magazine

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
TRANSmagazine
Gast

Wordpress expert gezocht voor TRANS magazine

Bericht door TRANSmagazine »

TRANS magazine is een jaarlijks tijdschrift en een online magazine dat genderdiversiteit viert, gemaakt door trans personen. Wij belichten onderwerpen binnen de thema's Genderidentiteit, Lichaam&Geest, Seksualiteit, Relaties, Cultuur&Religie, Maatschappij vanuit een trans perspectief en vormen daarmee een waardevolle en unieke aanvulling op de landelijke media. Onze redactie bestaat uit vrijwilligers die worden ondersteund door 1-op-1 (schrijf/productie-)coaching, input van media professionals en we werken samen in een (helaas momenteel alleen online) divers team.

Voor Re-Design van ons online platform zoeken wij MET SPOED een Wordpress webbouwer. Onze webbouwer heeft helaas door omstandigheden de opdracht moeten loslaten. We hebben al een nieuw WP Theme gekozen en aangeschaft en een ontwerp op papier staan. Wie kan ons helpen? We hebben een vrijwilligersvergoeding voor deze taak, naar schatting een project met een looptijd van 4 weken en eventueel vervolgens stand-by staan als onze web-expert. Alle reacties (ook tips) zijn WELKOM!
Gebruikersavatar
Annabel
Berichten: 475
Lid geworden op: 08 dec 2020, 23:52
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Den Haag

Re: Wordpress expert gezocht voor TRANS magazine

Bericht door Annabel »

Misschien handig om een contact adres te geven? Dan kunnen mensen buiten het forum ook makkelijker reageren en heb je meer kans!
Zo zag ik ergens dit email adres staan voor de mensen die willen: info<at>transmagazine.nl (even de <at> veranderen uiteraard)
Ik merkte ook dat jullie Engelse "about-us" pagina een verkeerde (niet bestaande) link heeft naar een contact pagina.
Maar ik ben geen Wordpress ster helaas! :)
TRANS magazine
Gast

Re: Wordpress expert gezocht voor TRANS magazine

Bericht door TRANS magazine »

Hoi Annabel,

Dank voor je reactie!

Mensen die interesse hebben om onze Wordpress Website Make-Over uit te voeren, mogen mailen naar [email protected] inderdaad! Of reageren op onze oproep op Instagram transmagazinenl. Vrijwilligersvergoeding beschikbaar! :hbeat:

Meike

TRANS magazine