hi allemaal,
ik werd geopererde in 2015 bij de VU. Mijn vagina is helemaal dicht en ik wou graag nog een keer en opening maar zonder darmplastiek
Ik heb contact opgenomen met Doct Kanhai die een prima doctor blijkt maar ik heb al twee keren de operatie geannullerde . Waaroom? Een grote angst gevoel, ondanks is hij een top chirurg wil hij gebruiken de huid van de buik gebruiken en ik heb gezien dat niet zo veel studie ervan . Van een kant weet ik dat Doc. Kanhai super is een de andere kant vraag ik mezelf: waarom gaat de Vu deze tecniek niet gebruiken? Waarom de VU stelt voor allen de darmplastiek?
Heft iemand ervaring met hem over deze tecniek? En ook: hebben wij in Utrecht een genderteam voor operatie aan volwassen?
Bedankt !
Valentina
SRS NL: re-opening no darm
-
Valentina
-
Jennifer84
Re: SRS NL: re-opening no darm
Ik wist niet dat kanhai de ppv ( Peritoneal Pull-Through) methode uitvoert.
Wat ik begrepen hebt, is dat er ook een gynaecoloog met speciale instrumenten nodig is om het te Harvesten vanuit de buik.
De techniek zelf is nog niet eens zo nieuw, werdt al gedaan bij cis vrouwen, maar is wel nieuw bij transgenders.
Het VU staat sowieso niet echt open voor nieuwe technieken voor vagina plastiek.
Ik weet niet hoeveel ervaring kanhai met deze techniek al heeft.
Maar respect er voor dat hij die techniek is gaan uitvoeren
Wat ik begrepen hebt, is dat er ook een gynaecoloog met speciale instrumenten nodig is om het te Harvesten vanuit de buik.
De techniek zelf is nog niet eens zo nieuw, werdt al gedaan bij cis vrouwen, maar is wel nieuw bij transgenders.
Het VU staat sowieso niet echt open voor nieuwe technieken voor vagina plastiek.
Ik weet niet hoeveel ervaring kanhai met deze techniek al heeft.
Maar respect er voor dat hij die techniek is gaan uitvoeren
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Kanhai gebruikt huid van de buik, dat is niet de nieuwe techniek met buikvlies...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
stella
Ik raad je aan eens te gaan praten bij dokter Bouman bij de VU. Ze zijn een onderzoekstudie aan het opzetten met het peritoneum/buikvlies. Ga er dan niet vanuit dat je snel aan de beurt bent, maar het is een potentieel alternatief. Al zal dokter Bouman afhankelijk van de situatie alsnog mogelijk de darm adviseren omdat die de diepte met enkel het buikvlies onvoldoende kan vinden, maar even het gesprek aangaan kan denk ik geen kwaad als je twijfelt.
-
Valentina
Bedankt aan helemaal liever dames van jullie worden. Inderdaad als Emma zei gaat Doct Kanhai het huid van de buik gebruiken en...in principe ik wil geen darmplastiek, ik weet het zeker.
Ik kan ook begrjipen dat jullie niemand kennen die al de huid buik teckniek heft gehad , om te weten over complicatie, dilatie..enz enz... maar Doc. Kanhai is een naam, zeker een naam in het kader van plastick chirurgie en ik vertrouw hem, hoewel deze tecniek niet zo bekend is, ten minste niet in Nederland, waarin voor diepe vagina de darmplastiek is een must.
Mijn angst , groote angst is inderdaad het feit dat ik niemand ken dat deze soort operatie ( huid van de buik) heb gehad.
Aan de andere kant heb ik een top chirurg Kanhai die veel ervaring heb en ik al voor twee keren aan de laaste moment, bijna onder narcose
heft gezegdt: volgende keer 
Twee dingen als ik kan: kennen iemand dat deze tecniek heb gehad? En denken jullie dat een therapeut kan me helpen voor deze angst te verwerken? Ik weet niet als Doct Kanhai wilt me de derde keer een chance geven maar ik wil ecth klaar zijn ervoor.
Dank je
Ik kan ook begrjipen dat jullie niemand kennen die al de huid buik teckniek heft gehad , om te weten over complicatie, dilatie..enz enz... maar Doc. Kanhai is een naam, zeker een naam in het kader van plastick chirurgie en ik vertrouw hem, hoewel deze tecniek niet zo bekend is, ten minste niet in Nederland, waarin voor diepe vagina de darmplastiek is een must.
Mijn angst , groote angst is inderdaad het feit dat ik niemand ken dat deze soort operatie ( huid van de buik) heb gehad.
Aan de andere kant heb ik een top chirurg Kanhai die veel ervaring heb en ik al voor twee keren aan de laaste moment, bijna onder narcose
Twee dingen als ik kan: kennen iemand dat deze tecniek heb gehad? En denken jullie dat een therapeut kan me helpen voor deze angst te verwerken? Ik weet niet als Doct Kanhai wilt me de derde keer een chance geven maar ik wil ecth klaar zijn ervoor.
Dank je