Nieuwe chat! Zie dit topic.

Je mooiste cadeau

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Je mooiste cadeau

Bericht door Eva »

Het valt niet te ontkennen; ik heb het onderwerp gejat :)
Er zijn van die cadeaus die je verrassen. Versteld doen staan. Van mensen van wie je het nooit had verwacht.

Hoe dan ook, vertel...!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Je mooiste cadeau

Bericht door Eva »

Goed, dan begin ik maar vast. Ergens begin jaren 70 leefde ik helemaal als man, althans ik deed daar gewoon mijn best voor.
Op mijn verjaardag kreeg ik van een vriend een heel mooie bos bloemen. Dat was in die tijd nogal ongewoon; een man die een andere man bloemen gaf en het raakte me diep. Ik vond het eigenlijk wel heel fijn.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Je mooiste cadeau

Bericht door Barbarella »

Er was eens een concertje in een klein cafe, Bluegrass.

Ik was helemaal naar voren gelopen, stond practisch tegen de contrabass aan en hoorde hem dus niet meer over de versterking. Ik had nog nooit iemand zo mooi horen spelen en het instrument had echt een scitterende klank.

Ik sprak de bassist in de pauze en het bleek wel een bijzonder instument te zjn, wel een bijzondere muziekant ook. conservatorium geschoold, altijd klasiek blijven doen later ook Jazz en op zijn 55ste nog in een metalband plaatsgenomen.

Hoedanook, na de pauze. Raakte ik echt in vervoering, de muziek raakte mijn innerlijk, ik zat niet meer in het cafe maar in de muziek.

Na het concert kwam de bassist naar me toe en zei. "De tweede helft heb ik alles voor jou gespeeld."

Ik leefde toen nog als man, maar het was alsof iemand mij gezien had en me mooi vond. Moeilijk uit te leggen.

Levendula
Na mij de zondvloed!
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Je mooiste cadeau

Bericht door Anon20180501 »

Het allermooiste kado ooit was natuurlijk de liefde en steun die ik vanaf dag 1 van mijn kinderen mocht blijven omarmen. Uit de vele mooie andere kado's die ik heb mogen ontvangen wil ik er een bijzondere uitlichten, een kado waarvan ik jaren later pas besefte hoe warm en mooi dat was. "ik hou van jou" uit de mond van een vriend. Waarom ik het op het moment dat hij het zei niet bestefte was omdat hij zei; "ik zie u graag". Ik hou van jou in het belgisch. Had ik de betekenis daarvan toen geweten had ik nu - wanneer hij mijn T-gevoelens had geaccepteerd - waarschijnlijk als een echte prinses geleefd, dat kon hij zich wel veroorloven.
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Je mooiste cadeau

Bericht door Judiana »

zie je !!!! weet ik toch iets te vertellen wat ik mooi vind.... :P

de gave om muziek te maken en te luisteren ( nu is dat niet zo moeilijk maar ik zoek uitersten op)
Gebruikersavatar
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

Re: Je mooiste cadeau

Bericht door Laurens2 »

Vandaag een heel leuk 'compliment' gekregen op mijn werk.
Ik had mijn leading hand kort verteld van mijn situatie en ze vatte het goed op. Nu (2 weken later) riep ik haar naam en zij zei toen 'wat is er jongen?'. Dat moment zal me nog lang bijblijven! :D
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Je mooiste cadeau

Bericht door Judiana »

vandaag van moeders een groene ruwe parelketting gekregen :)
Jasper
Berichten: 196
Lid geworden op: 28 sep 2012, 19:48
Gender: Man
Locatie: Borger

Re: Je mooiste cadeau

Bericht door Jasper »

ik heb een hele mooie ring gekregen van mijn moeder, vlak voor de operatie van de verlenging van de plasbuis. Wat lief van haar!
wat de moeite waard is is de moeite waard
sandra-kim
Berichten: 50
Lid geworden op: 17 dec 2012, 22:22
Gender: Trans MtF

Re: Je mooiste cadeau

Bericht door sandra-kim »

Gekregen van de kerstman ( beetje vroeg maar moet met kerst werken )

Afbeelding