Transhood
-
Re: Transhood
Oh die lijkt me wel mooi om te zien heb net de trailer zitten kijken.
Iemand toevallig "The Danish girl" gekeken?
Wel een mooie film maar erg zwaar vond ik,ik heb hem bij pathe gehuurd.
Iemand toevallig "The Danish girl" gekeken?
Wel een mooie film maar erg zwaar vond ik,ik heb hem bij pathe gehuurd.
Volg je hart en wees gelukkig.
-
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Die heb ik een paar jaar geleden in het vliegtuig gezien, erg aangrijpende film.
Irene
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
Hit &Miss...leuke serie....tijdje geleden hele eerste en helaas enige seizoen van gezien...
Beetje vergezocht maar wel vermakelijk....zal niets verklappen!
Ik heb echt zitten janken om de film "Girl"...een belgische film......deze kwam echt bij mij binnen...!!
Zijn toch vaak niet de makkelijkste films of series....geef een regisseur het te doen om een luchtige film te maken over een LHBTI+ onderwerp..!!!
toch nog wel veel kijkplezier...bye
Beetje vergezocht maar wel vermakelijk....zal niets verklappen!
Ik heb echt zitten janken om de film "Girl"...een belgische film......deze kwam echt bij mij binnen...!!
Zijn toch vaak niet de makkelijkste films of series....geef een regisseur het te doen om een luchtige film te maken over een LHBTI+ onderwerp..!!!
toch nog wel veel kijkplezier...bye
-
Transhood? Die is toch dit jaar pas door HBO uitgebracht?Irene_de_Vreede schreef: ↑31 jul 2021, 15:59 Die heb ik een paar jaar geleden in het vliegtuig gezien, erg aangrijpende film.
-
Staat ook op Amazon Prime Video zie ik, tussen de content die onder het €2,99 abonnement valt
-
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik reageerde op de post net boven mij, dus ik bedoelde The Danish GirlTheGirl schreef: ↑31 jul 2021, 20:18Transhood? Die is toch dit jaar pas door HBO uitgebracht?Irene_de_Vreede schreef: ↑31 jul 2021, 15:59 Die heb ik een paar jaar geleden in het vliegtuig gezien, erg aangrijpende film.
Irene
-
Ah, daarom tag ik meestal de persoon in fora als het om iets uit een post gaat en niet over het hoofd onderwerp van de topicIrene_de_Vreede schreef: ↑31 jul 2021, 20:25Ik reageerde op de post net boven mij, dus ik bedoelde The Danish GirlTheGirl schreef: ↑31 jul 2021, 20:18Transhood? Die is toch dit jaar pas door HBO uitgebracht?Irene_de_Vreede schreef: ↑31 jul 2021, 15:59 Die heb ik een paar jaar geleden in het vliegtuig gezien, erg aangrijpende film.