Evenement n.a.v. 50 jaar transgenderbijeenkomsten in A'dam op 25 september

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
HannahRaisa
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 aug 2021, 19:10
Gender: ———

Evenement n.a.v. 50 jaar transgenderbijeenkomsten in A'dam op 25 september

Bericht door HannahRaisa »

Op zaterdag 25 september 's middags vindt er n.a.v. vijftig jaar transgender-bijeenkomsten in Amsterdam (en daarmee in Nederland) een evenement met mini-symposium over transgenders plaats, o.a. over beeldvorming in media en film. Sprekers zijn Sunni Kharagjitsingh, Joep Roeffen, Henny Riesenbeck, Eliza Steinbock (Associate Professor in Gender and Diversity Studies) en Kam Wai Kui, de wethouder van de gemeente Amsterdam en er is een speelse bijdrage van de Frank Sanders-academie. Plaats van het evenement is het CREA-theater, Nieuwe Achtergracht 170 .

Meer over het evenement en het programma kun je lezen op de websites van de Vereniging Genderdiversiteithttps://www.vereniging-genderdiversiteit.nl/202 ... 0-jaar-tt/ .

Als je aan dat evenement deel wilt nemen, is aanmelding vooraf noodzakelijk. Dat kan door een e-mail te sturen naar [email protected]. Je krijgt dan per e-mail een bevestiging met het verzoek om een eigen bijdrage van € 10,- over te maken. Na betaling van dat bedrag is je aanmelding definitief en je krijgt aan het begin van het evenement op 25 september consumptiebonnen voor drankjes voor deze € 10,- uitgereikt.
HannahRaisa
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 aug 2021, 19:10
Gender: ———

Aanmelden voor het evenement is niet meer mogelijk

Bericht door HannahRaisa »

Aanmelden voor het evenement is niet meer mogelijk. De zaal van het CREA-theater handhaaft hele strenge corona-regels, waardoor niet meer mensen dan degene, die nu aangemeld zijn, aan het evenement deel kunnen nemen. Het evenement zal wel worden gestreamd en dus vanaf 25 september 13:45 uur op het YouTube-kanaal van de Vereniging Genderdiversiteit te zien zijn.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8018
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Evenement n.a.v. 50 jaar transgenderbijeenkomsten in A'dam op 25 september

Bericht door Emma »

Ik heb eigenlijk nooit meer antwoord op mijn vraag aan TA gehad, dus wij zijn er niet...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
HannahRaisa
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 aug 2021, 19:10
Gender: ———

Re: Evenement n.a.v. 50 jaar transgenderbijeenkomsten in A'dam op 25 september

Bericht door HannahRaisa »

Ik vind het niet kunnen, als je een vraag aan Transgenders Amsterdam hebt gestuurd, maar daar geen antwoord op hebt gekregen. Kun je me laten weten, aan wie of aan welk e-mail-adres je de vraag hebt gestuurd? Dan wil ik graag navragen wat ermee gebeurd is, want ik vind het niet kunnen dat je er geen antwoord op de vraag kreef.

Trouwens: Aangezien CREA-theater n.a.v. de persconferentie van minister-president Rutte heeft besloten om toch meer mensen - wel corona-check-app & id-bewijs - verplicht, in de zaal toe te laten is het weer mogelijk om je voor het evenement aan te melden en deel te nemen, als je dat wilt.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8018
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Evenement n.a.v. 50 jaar transgenderbijeenkomsten in A'dam op 25 september

Bericht door Emma »

@HannahRaisa Als antwoord op een mail van Ria, dus aan het ta1970.2020 adres.

De vraag was trouwens simpel, waar we het eerder ook met je over gehad hebben: ik vroeg waarom T-Nederland eigenlijk ontbreekt op de pagina initiatieven? Heel selectief is men niet geweest met het opstellen van die pagina...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]