Nate_0 schreef: ↑20 sep 2021, 18:57
Ja ik bedoel, mochten ik en een hoop anderen besluiten bv alsnog een andere medische ingreep nodig te hebben, dan is dat wss ook niet mogelijk zonder extra gedoe. Ik vind het niet echt een chill idee dat ik nu nergens meer heen kan om te zeggen "hee ik heb een hysterectomie nodig".
Het probleem wat er vooral speelt is dat Stepwork bij hoog en laag beweerde dat ze nog steeds een overeenkomst met het VU hadden.
Toen ik dat in 2020 aangaf dat die overeenkomst niet meer bestond werd ik voor gek verklaart terwijl ik het VU hierover aan de telefoon had gehad.
Ze bleven volhouden dat mijn verwijzing in behandeling was bij het VU, terwijl het VU mij vertelde dat dergelijke brieven niet worden behandeld.
En dat probleem gaan veel mensen bij Stepwork nu ervaren als ze bij het VU aankloppen voor operaties.
Ten eerste neemt het VU het traject van Stepwork niet serieus dus betekent dat je moet bewijzen dat je al langer hormonen gebruikt en je traject al afgerond hebt.
Vorig jaar een verhaal gelezen van iemand die bij Stepwork liep en op de lijst stond voor operatie maar er vanaf werd gehaald omdat ze geen VU patiënt was.
Dat was voor mij reden om mij aan te melden bij het VU en ondanks dat dit mij ontraden werd door Stepwork toch gedaan en toen bleek een gesprek in 2017 de reden te zijn dat ik na 6 maanden al bericht ontving.
Veel mensen vallen in een diep gat en kunnen weer herstarten elders, ik weet wat ze doormaken en hoe slopend dit geestelijk is.
Velen springen nu andere kanten op maar hoorde dat het bij T-Cedent ook stil is gevallen vanwege de vele aanvragen.
Men heeft zitten slapen, Kwartiermakers, Transvisie en het ministerie van VWS.
Signalen genoeg om op te pikken maar niemand deed iets en nu is de schade niet te overzien.
Het zoveelste lucht kasteel wat is leeggelopen.