Werk

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Wim
Berichten: 60
Lid geworden op: 06 jul 2021, 18:20
Gender: Anders
Locatie: Pijnacker

Werk

Bericht door Wim »

Vandaag naar mijn werk gegaan met nagellak op.
Dat was de eerste keer ze weten op een collega na niet van hoe ik ben,mijn vrouwelijke collega die al een paar jaar weet dat ik wat anders ben dan de rest deed naar de andere collega's toe alsof ze niets weet van wat ik doe en ze zaten met z'n allen de halve dag over me te praten.
Ik weet niet of ik er nu blij mee ben dat ze nu wat meer over me weten dan eerst maar ik had geen zin meer in het verbergen en net doen of er niks aan de hand is.
Ik vind het wel zwak van haar dat ze hiermee met de rest mee gaat en net doet of haar neus bloed.

Nou ja ik heb in ieder geval een keer het lef gehad om een stukje van mijzelf te tonen.
Volg je hart en wees gelukkig.
Gebruikersavatar
Josh
Berichten: 408
Lid geworden op: 13 okt 2021, 15:23
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem
Locatie: Voorburg

Re: Werk

Bericht door Josh »

Zolang ze geen nare dingen over je/tegen je zeggen en jij je er gewoon prettig bij voelt en het geen onveilige situaties voor je creëert, gewoon lekker doen waar je gelukkig van wordt. Je bent die collega's niks verschuldigd.
Het is jammer dat de vrouwelijke collega afstand van je nam en meedeed met de rest, maar dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent en hoef je haar ook niet meer in vertrouwen te nemen.
11-10-21 Wachtlijst VUMC
2-12-21 Wachtlijst PsyTrans
17-2-22 Intake PsyTrans
8-3-22 Start PsyTrans
22-6-22 Afronding PsyTrans
14-9-22 Endocrinoloog
27-9-22 Intake van Loenen
24-10-22 Sustanon
09-05-23 Nebido
18-09-23 Mastectomie
19-3-24 Intake hysto
8-)