Werk

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Werk

Bericht door Fay »

Vast wel een topic over geschreven,maar ben benieuwd wat jullie zoals doen mbt werk, hoe je bij die keuze bent gekomen en wat voor verschil dat heeft mbt de situatie voor je coming out

Ik momenteel wao, fine with me, geeft me even ruimte, voorheen garage en vervoeren van goederen via mp gekochte spullen voor derden

Doe ik allemaal niet meer, mis nu die inkomsten , maar koop en verkoop nog wel spullen via markplaats, makkelijk, van thuis uit, inpakken en verzenden, geen vetpot maar aanvullend financieel welkom

Daarnaast heb ik nog een hele hoop spullen , gereedschap ed uit de garage,die overbodig zijn geworden en die ik te koop aanbiedt

We redden het tot nu toe elke maand weer, en mbt toekomst en werk, alles ligt open, ik weet wat ik niet wil en wat ik wel wil is het onderzoeken waard, daar ben ik mondjesmaat in mijn hoofd mee bezig

Joyy
Gebruikersavatar
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: Werk

Bericht door J1nny »

Ziektewet na een auto ongeval buiten mijn schuld.
Geeft ook nog wat tijd.
NaomiClareNL
Berichten: 657
Lid geworden op: 01 apr 2012, 01:49
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Re: Werk

Bericht door NaomiClareNL »

Projektmedewerkster archiefbewerking. Met andere woorden: op commerciële basis archieven bewerken zodat ze voor de eeuwigheid gereed zijn.
Momenteel echter werkloos doordat er bij de laatste werkgever een adjunktdirekteur kwam die niet van afwijkend hield (ben niet de enige die, al dan niet gedwongen, moest vertrekken).
In de archiefwereld lopen heel wat vreemde vogels rond en ook veel vrouwen. Val denk ik niet zo buiten boord wat dat betreft.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
Gebruikersavatar
jessica
Berichten: 54
Lid geworden op: 01 aug 2012, 19:38
Gender: Trans MtF

Re: Werk

Bericht door jessica »

Sinds kort werkeloos en dat is zooo minder... druk opzoek naar een andere baan. Het liefst een waarin ik met andere vrouwen werk. Het wordt een zoektocht.
Soms ben ik in travestie, dan kleed ik me als man.
Gebruikersavatar
Kim-NL
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 sep 2012, 23:48
Gender: Trans MtF

Re: Werk

Bericht door Kim-NL »

Ik ben momenteel aan het afstuderen voor de opleiding tot verpleegkundigen maar werk zo nu en dan wel al in het ziekenhuis.
De zorg staat echt gelijk aan een kippenhok... maar we heel gezellig.

X Kim
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Werk

Bericht door Arike »

jessica schreef:Sinds kort werkeloos en dat is zooo minder... druk opzoek naar een andere baan. Het liefst een waarin ik met andere vrouwen werk. Het wordt een zoektocht.
Waarom wil jij zo graag met andere vrouwen werken?

Als vrouw samenwerken met mannen vind ik gemiddeld een stuk relaxter (in zo'n omgeving vrouwen tegenkomen levert ook vaak hele leuke contacten op. :) )
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Werk

Bericht door Raisa »

Student Aardwetenschappen, binnenkort ga ik misschien een een hydrologisch onderzoek werken van de gemeente Leiden of Haarlem.
Zo gauw ik de kans krijg wil ik ook weer rondvluchten gaan uitvoeren op vliegveld Hilversum. Het salaris is niet hoog, maar je mag wel weer gratis vliegen :D
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Werk

Bericht door Arike »

O, ja
Ik ben zelf beleidsadviseur en heb een eigen bedrijf
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Werk

Bericht door Fay »

Zoals verwacht, vanalles wat, en verscheelt dat werk erg veel tov van je werk voordat je zeg maar besloot, ik ben een genderdingus, en the world needs to know??

Joyy
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Werk

Bericht door Arike »

Ben dezelfde persoon en mijn interesses zijn niet veranderd, ik zit alleen in een andere verpakking ;)
dus ook zelfde soort werk :)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"