Bijzondere ervaring
-
Bijzondere ervaring
Hoi. Vraagje. Ik sprak een transvrouw die zei, in staat van opwinding, nog steeds het gevoel te hebben dat ze een stijve heeft. Is dit iets wat jullie bekend voorkomt?
-
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Bijzondere ervaring
Goedenavond, hoor dat soort verhalen wel over mensen die een amputatie hebben ondergaan, misschien iets soortgelijke...verder een leek ..bye
-
Slecht Engels, maar vond wel deze:
Occurrence of phantom genitalia after gender reassignment surgery
Occurrence of phantom genitalia after gender reassignment surgery
-
Gelezen, maar volgens mij bedoelde ze iets anders. Fantoom is meer pijn die optreedt na een onvrijwillige amputatie. Zij zei dat haar gevoel bij opwinding, overeen kwam met het gevoel van een erectie. Het is ook een bizar verhaal, maar als het waar is lijkt me het een groot voordeel.
-
Bizar verhaal? Het lijkt me een heel normaal verhaal?
Ze halen niet het gehele zwellichaam weg bij een SRS, alleen het externe gedeelte (met uitzondering van een stukje voor een clitoris). Afab mensen hebben ook zwellichamen en kunnen ook een "erectie" krijgen. Die is weliswaar minder zichtbaar en minder herkenbaar als dusdanig, maar het lijkt me heel normaal om als post-op amab persoon met een functionerende clitoris de sensatie te herkennen (ook normaal als je het niet herkent)
Ze halen niet het gehele zwellichaam weg bij een SRS, alleen het externe gedeelte (met uitzondering van een stukje voor een clitoris). Afab mensen hebben ook zwellichamen en kunnen ook een "erectie" krijgen. Die is weliswaar minder zichtbaar en minder herkenbaar als dusdanig, maar het lijkt me heel normaal om als post-op amab persoon met een functionerende clitoris de sensatie te herkennen (ook normaal als je het niet herkent)
Hung her from the branches of a mango tree
-
Alles heeft volgens mij te maken met zenuwbanen.
Wellicht niet hetzelfde
maar bij mij is mijn bovengebit getrokken en heb zo nu en dan nog pijn in mijn boventanden.
En die zijn er toch echt uit en vervangen voor neppers .
Wellicht niet hetzelfde

En die zijn er toch echt uit en vervangen voor neppers .

Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen 

-
Aah ja, nu ik je vraag nog een keer lees zie ik dat ook... ik schaar mij achter wat Jer zei!anne1 schreef: ↑09 dec 2021, 10:48 Gelezen, maar volgens mij bedoelde ze iets anders. Fantoom is meer pijn die optreedt na een onvrijwillige amputatie. Zij zei dat haar gevoel bij opwinding, overeen kwam met het gevoel van een erectie. Het is ook een bizar verhaal, maar als het waar is lijkt me het een groot voordeel.
-
Ja, ik ook. Het wordt me langzaam aan duidelijk.