Genre Film - Binary

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
David-Jan
Gast

Genre Film - Binary

Bericht door David-Jan »

Hallo Iedereen,

Mijn naam is David-Jan Bronsgeest en ik ben een horror regisseur. Momenteel ben ik bezig met een genre film voor de VPRO(komt op televisie in 2023).
De film die ik ga maken heet 'BINARY' en vertelt het verhaal van een transvrouw die in de laatste weken voor haar transitie zit. Het is een horror film waarin genderidentiteit een cruciale rol speelt. Zelf ben ik me ervan bewust dat de ontwikkeling van deze film eigenlijk niet gangbaar is zonder de visie en begeleiding van een trans persoon en daarom ben ik benieuwd naar jullie visie erop. Uiteraard gaan we voor de hoofdrol dan ook op zoek naar een transvrouw.

Deze film moet, ondanks zijn duistere karakter, juist staan voor de kracht van deze bijzondere community. Het raamwerk van de film staat al, maar ik wil dit graag met iemand bespreken die deze ervaring heeft meegemaakt, om er zo voor te zorgen dat de film psychologisch ijzersterk in elkaar zit en er geen eventuele valse aannames worden gedaan.

Op dit forum dan ook de vraag of het mogelijk is om iemand te vinden die ons in deze onderzoekende fase kan helpen door kennis en verhalen te delen tijdens een oriënterend gesprek.

Zo ja? [email protected]

Alvast bedankt, ik kijk uit naar jullie reactie.

David-Jan